Gevestigd in Landhorst

Geraldine de la Mar

Op zoek naar hulp bij jouw zakenreizen? Klik hier

Leuk je te ontmoeten!

HOE GOED WILT U UW REIS GEREGELD HEBBEN?

Hartelijk welkom!
U wilt uw reis bij een betrouwbare partij onderbrengen?
Dan is verder zoeken niet meer nodig....u hebt mij gevonden!
Snel, eenvoudig en afgestemd op uw persoonlijke reiswens. Via een telefoontje of mail, desgewenst bij u aan huis. Bezoek aan een reisburo of urenlange zoektocht op internet zijn verleden tijd.

Geraldine de la Mar
Ik ben sinds 1993 actief in de reisbranche. Ik heb naast het boeken van vakanties, zowel pakket als geheel op maat, ook ervaring in het verzorgen van zakenreizen en het organiseren van speciale groepsreizen en huwelijksreizen.
Door mijn werk in de reisbranche en mijn passie voor reizen heb ik veel mooie en leuke reizen gemaakt. Een greep hieruit: met de fiets één van de mooiste eilanden van de Seychellen verkennen, eilandhoppen in Griekenland, Blue Cruisen in Turkije, EK Voetbal kijken in Portugal, rondreizen met de auto door Schotland, varen door de fjorden van Noorwegen, piramides bezoeken en cruisen over de Nijl in Egypte, skiën in Frankrijk en Andorra, rondtrekken met de camper in Amerika, met de trein van Calgary naar Toronto, zwemmen tussen de piranha’s in Suriname, een jungletocht in Thailand, haaien voeren in Curaçao, paardrijden door de bergen van de Dominicaanse Republiek, met een buggy door de duinen van Brazilië rijden, de Borobudur in Indonesië bezoeken, rondreizen in Sri Lanka en duiken op de Malediven, in Peru de Machu Picchu bezoeken, genieten van culinaire ervaringen in Bilbao en omgeving.
Ook steden bezoek ik graag, zo heb ik onder anderen bezocht: Londen, Parijs, Barcelona, Valencia, Milaan, Florence, Rome, Oslo, Cairo, Madrid, Lissabon, Porto, Singapore, Jakarta, Las Vegas, Boston en San Fransisco. Graag deel ik mijn ervaringen met u.

Uw persoonlijk advies
U hoeft de deur niet meer uit. Een telefoontje of mailtje is voldoende om uw vakantie of zakenreis naar wens te boeken. Desgewenst kom ik bij u aan huis, ook buiten kantooruren.
Maak gebruik van mijn ervaring, u maakt uw wensen aan mij duidelijk en ik zal u een persoonlijk advies geven over de mogelijkheden.
Het kan allemaal; zonvakanties, wintersport, golfreizen, weekendjes weg, huwelijksreis, stedentrips, rondreizen en groepsreizen. Ook losse vluchten en hotelovernachtingen met eventueel een transfer kan ik voor u boeken.
U kunt rekenen op mijn service vanaf het aanvragen van informatie tot na terugkomst en op een onafhankelijk advies voor elke reis.

Reisplannen? Mail of bel en maak gebruik van uw eigen persoonlijke reisadviseur,

geraldine@travelcounsellors.nl

Voor Uw Persoonlijk Reisadvies!

signature

Neem contact met mij op

Als je persoonlijke Travel Counsellor help ik je graag met het vinden van de perfecte vakantie. Neem contact met mij op om je reiswensen en ideeën kenbaar te maken. Ik hoor graag van je!

Volg mij op social media

Video's

Waarom kies jij voor mij? Omdat....

21-7-2021

Behandel een ander, zoals je zelf ook behandeld wenst te worden! Ik ben er voor jou! Van een weekendje weg tot een compleet verzorgde privé rondreis.

stelt u zich eens voor.....

....dat u over uw eigen reisadviseur beschikt. Strandvakanties, stedentrips, huwelijksreizen, compleet verzorgde privé rondreizen en nog veel meer....

Reisblogs

Ik heb een grote passie voor reizen. Lees mijn reisblogs en laat je inspireren.

Reims & Champagne streek

14 December 2018

Een weekend naar Reims en de streek Champagne ontdekken, was ons doel…. We zijn met de eigen auto gegaan en hebben 2 nachten in een hotel in het centrum van Reims geslapen. Restaurants en terrasjes op loopafstand, lekker makkelijk ’s avonds… Ook zijn er een aantal Champagnehuizen in Reims te vinden. Wij hebben een bezoek gebracht aan Taittinger, wel een vestje aantrekken want het is behoorlijk fris in de kelder! Met de auto hebben we de “Route touristique du Champagne” gereden. Een erg leuke en afwisselende route tussen wijngaarden en bossen en door kleine boerendorpjes en bekendere plaatsen zoals Epernay. Conclusie: Leuk om te doen, toch weer eens iets anders dan een weekend alleen een stad te bezichtigen.

Curaçao & Bonaire

13 December 2018

Een mooie combinatie! Eerst 1 week Curaçao, daarna 1 week Bonaire en als afsluiting weer 4 nachten op Curaçao. De eerste 5 nachten hebben we geslapen in Sunscape Curaçao, tijdens dit verblijf heb ik in samenwerking met toeristenbureau Curaçao een programma opgezet met activiteiten en afspraken bij diverse accommodaties, ook hebben we het eiland verkend met een huurauto. Afspraken waren gemaakt voor hotel inspecties bij Santa Barbara Beach & Golf Resort, Acoya Curaçao Resort, Kontiki Beach Resort, LionsDive Beach Resort waar we ook geluncht hebben in Hemingway Beach Bar & Restaurant, Avila Beach Hotel en Oasis Coral Estate waar we geluncht hebben bij Rooftop Terrace. Ook hebben we een bezoek gebracht aan Dinah Veeris. Zij heeft ons een rondleiding gegeven door haar kruidentuin en gaf uitleg over de werkzame krachten van haar kruiden. Door Willemstad hebben we een culinaire wandeltour gedaan en hebben we overheerlijk gegeten bij Marshe Bieu/Plasa Bieu. Dit is een overdekte oude markt waar je de echte Creoolse keuken van Curaçao kan ervaren. Daarna hebben we 2 nachten geslapen in Papagayo Beach Hotel. Deze dagen zijn we lekker blijven hangen bij Jan Thiel Baai en onder andere lekker gegeten bij Zanzibar. Met Divi Divi Air zijn we van Curaçao naar Bonaire gevlogen. Hier hebben we 7 nachten geslapen in Harbour Village Bonaire. Een kleinschalig resort met jachthaven en privéstrand. Ook hier heb ik een rondleiding gekregen, zodat ik ook andere kamertypes kon zien. Tijdens ons verblijf op Bonaire waren we in het bezit van een huurauto, op deze manier konden we makkelijk het eiland verkennen. Tijdens onze tochtjes zijn we langs de kleine slavenhuisjes en zoutwinning gereden. Ook een mooie autotocht door Washington Slagbaai Nationaal Park mocht natuurlijk niet ontbreken. En natuurlijk hebben we ook gesnorkeld. Na onze 7 overnachtingen op Bonaire zijn we weer teruggevlogen naar Curaçao, waar we ons verwend hebben met een verblijf van 4 nachten in Baoase Luxery Resort. Wil je luxe, moet je hier zijn. Geweldig goede service en zalig gegeten….jammer dat het hierna weer tijd was om naar Nederland te vliegen….

Prachtig Peru

10 December 2018

Mijn reis door Peru gaat onder andere naar Lima, Machu Picchu en het Titicacameer. Lima verraste mij op een positieve manier. Lima is een schone stad. Mooie pleinen, rijke geschiedenis en een gezellig uitgaansleven. Ook maakte ik kennis met Pisco Sour, ceviche en andere lekkernijen. Met het vliegtuig reisde ik naar Cuzco en door naar Chinchero, Moray en de zoutwinning bij Maras. Het is goed te merken dat je hoog zit, het ademen door de ijle lucht wordt zwaarder. Ook bezocht ik Ollantaytambo, een archeologisch interessante plaats met een mooie oude binnenstad. Ollantaytambo is ook het vertrekpunt van de trein naar Machu Picchu. Tijdens de treinreis werd ik verwend, niet alleen met lekker eten en drinken, maar ook met prachtige uitzichten op een steeds veranderende natuur. En Machu Picchu..??..., magisch….ik voel me bevoorrecht dat ik dit heb mogen bezoeken…. Ook mijn bezoek aan het Titicacameer zal mij lang bijblijven, niet alleen door een “duik” in het ijskoude water wat niet mocht ontbreken. Tijdens de boottocht over dit immens grote meer werd ook een bezoek gebracht aan 1 van de rieteilanden en het eiland Taquile. Ik heb nog lang niet alles van Peru kunnen zien, maar ik heb wel een hele goede indruk gekregen. Het is mij heel duidelijk dat het de moeite waard zal zijn een keer terug te keren naar Peru!

Bali & Gili Trawangan

06 December 2018

Natuur, cultuur, strand en hele lieve bewoners…. Na de vlucht met een tussenlanding in Singapore zijn we aangekomen op Bali en hebben we 1 overnachting in Seminyak. In de ochtend vertrekken we naar het noorden van Bali, Lovina. In Lovina verblijven we een aantal nachten. 1 ochtend staan we vroeg op om wilde dolfijnen te spotten, elke ochtend trekken dolfijnen naar een bepaald gebied om te ontbijten. Ook gaan we een dag op pad om de omgeving van Lovina te ontdekken. We brengen onder andere een bezoek aan Singaraja, een Gamelan maker (Gamelan is een muziekinstrument) en na een prachtige wandeling door de natuur komen we aan bij watervallen. Na Lovina trekken we naar het binnenland van Indonesië, naar het tussen de rijstvelden liggende Ubud. Ook in Ubud verblijven we weer een aantal nachten. Uiteraard brengen we een bezoek aan Monkey Forest. Ook maken we een fietstocht (down hill) tussen de rijstvelden, bezoeken we een school, gaan we naar een lokale markt en krijgen we een kookcursus waar we de Indonesische kookkunsten onder de knie proberen te krijgen en lunchen we bij een Balinees gezin. Na Ubud nemen we de snelboot naar het eiland Gili Trawangan. Op Gili gaan we even lekker een paar nachtjes genieten van de zon en zee. Hier huren we fietsen om een rondje over Gili te fietsen, zo groot is het eiland niet. Ook huren we een boot en gaan we snorkelen. Kenmerkend voor Gili is, dat er geen auto’s zijn. Veel wordt met paard en wagen gedaan, dus wel goed uitkijken bij het oversteken…. Met de snelboot varen we weer terug naar Bali, waar we nog een nacht in Sanur slapen voordat we (helaas) moeten vertrekken, terug naar huis ….

STEDENTRIP ROME

13 March 2013

Wat een mooie stad! Als ik nu aan Rome terug denk, denk ik aan: 1 grote openlucht museum, alles is goed te bewandelen, goed eten voor betaalbare prijzen, vriendelijke en behulpzame mensen en heerlijk dolen door de smalle straatjes. Na aankomst was ons doel voor deze dag: gewoon wandelen, kijken en genieten. Verbaasd waren we over de afstanden, alles is dichterbij dan we gedacht hadden. Het hotel waar wij verbleven ligt dicht bij station Termini en ons plan was richting het Colosseum te lopen, maar voordat we het doorhadden doemde dit enorme gebouw al voor ons op….wat indrukwekkend! De volgende ochtend hadden we een fietstocht door Rome op ons programma staan, dit had ik al vanuit Nederland geregeld. Wat hebben we genoten van deze fietstocht. Onze gids was een jonge dame, afkomstig uit België, die geschiedenis gestudeerd had en nu in Rome woont. De fietstocht duurde ongeveer 3 uur met uiteraard regelmatig stops voor uitleg en om te genieten van een overheerlijke cappuccino. Onze route ging onder anderen langs het Trevi-fontein, de Spaanse Trappen, via Villa Borghese naar Piazza del Popolo, Piazza Navona, het Pantheon en de Joodse wijk. In de middag hebben we de route al wandelend nog eens dunnetjes overgedaan en zijn we ook nog naar Vaticaanstad gegaan en zijn we geëindigd in de gezellige wijk Trastevere voor een overheerlijk diner. Onze derde dag in Rome stond het teken van het bezoeken van het Vaticaan museum met de Sixtijnse kapel en het Colosseum. Deze dag hebben we enkele keren het openbaar vervoer gebruikt, want ook dit wilde ik ervaren. Onze laatste dag in Rome stond weer in het teken van wandelen en genieten. En genoten hebben we. Dolend door de smalle straatjes en elke keer weer heb ik me vergaapt aan de grote gebouwen die eeuwen geleden gebouwd zijn…echt onvoorstelbaar dat ze dat toen al konden maken. Uiteindelijk waren we aangekomen op Campo de’ Fiori, één van de meest authentieke middeleeuwse pleinen van Rome. Hier hebben we heerlijk op een terras in het zonnetje gezeten en genoten van de markt met zijn marktkoopmannen die op een theatrale wijze hun waar aan het aanprijzen zijn. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat een heerlijke stad en wat hebben we genoten! Heeft u ook plannen om Rome te bezoeken of heeft u andere reisplannen? Neem contact met mij op en ik help u graag met het zoeken en boeken van de perfecte vakantie vol fantastische herinneringen!

Normandië

09 August 2011

Een heel gevarieerd stukje Frankrijk. Te groot om het vanuit 1 punt allemaal te bekijken/ervaren. Mijn tip is om in minimaal 2 verschillende plaatsen te zitten. Zelf hebben we in 3 hotels geslapen. In elk hotel hebben we 2 nachten geslapen. Dag 1: De vakantie begint, de reis naar ons eerste hotel Dag 2: Deze dag hebben we gebruikt om de kust ten noorden van de Seine te bezichtigen met de vele mooie uitzichten over zee en de krijtrots kliffen die soms wel meer dan 100 meter hoog zijn. Onderweg door mooie typisch franse dorpjes gereden. Dag 3: Langs de kust gaan we via Honfleur, Trouville en Deauville naar ons volgende hotel. Honfleur, aan de monding van de Seine. Aan de overkant ligt Le Havre en heb je geweldig mooi zicht op de enorme brug “Pont de Normandië”. Trouville en Deauville liggen gescheiden door de rivier naast elkaar. Deauville is een mondaine badplaats. Trouville heeft zijn oude karakter beter behouden en is zeker niet minder mooi. Dag 4: Deze dag staat in het teken van D-day. Langs de kust rijden we langs de landingsplaatsen waar de geallieerden aan land kwamen en de immens grote militaire begraafplaatsen. Een dag waar je stil van wordt. Dag 5: We rijden via Granville naar ons laatste hotel met uitzicht op Le Mont Saint Michel. Dag 6: Alle dagen hebben we stralend weer gehad, helaas vandaag niet. Jammer dat het regent, maar hier is niks aan te doen. Dat kan je verwachten in Normandië. We rijden naar Cancale een vissersdorpje dat bekend staat om de oesterkwekerijen. In het dorpje aangekomen, rijden we meteen door naar de haven. Maar door het slechte weer rest ons niet veel anders te doen dan even lekker te genieten van een heerlijke warme Grand Café. Ook bezoeken we een oesterkwekerij, echt heel interessant om te zien hoe dat in zijn werk gaat. Na het bezoek is het weer opgeklaard en besluiten we terug te rijden naar de haven van Cancale. In de haven staan aan aantal stalletjes waar oesters voor een normale prijs verkocht worden. Op verzoek worden de oesters voor je opengemaakt. Al zittende op het betonnenrandje in de haven genieten van het uitzicht, de mensen, het zonnetje en natuurlijk de oesters. Dag 7: Vandaag is alweer onze terugreis naar Nederland. Blijkbaar hebben we ontzettend geluk gehad met het weer, ook vandaag regent het weer. Niet zo hard als de dag hiervoor, maar het maakt niks uit want we zitten droog. We hebben lang niet alles kunnen doen/bezichtigen, daar was ons verblijf te kort voor. Wel hebben we een hele goede indruk gekregen van wat Normandië allemaal te bieden heeft.

Israël, studiereis

29 July 2011

Na aankomst van de vlucht van Amsterdam naar Tel Aviv zijn we meteen doorgereden naar Jeruzalem. Het is een avondvlucht, dus na aankomst meteen naar bed, want het worden vermoeiende dagen. Na ons ontbijt gaan we Jeruzalem verkennen. Wandelschoenen/slippers aan, fototoestel mee, doek om schouders te kunnen bedekken meenemen mocht dat van je verwacht worden. Vanaf de Olijfberg heb je een mooi uitzicht over de stad en kan je goed zien waar alle belangrijke gebouwen en wijken liggen. Vanaf de Olijfberg wandelen we naar de Oude Stad van Jeruzalem. Voordat we de Oude Stad betreden, moeten we eerst door een controlepost. Eenmaal binnen, komen we meteen aan bij de Klaagmuur. Hierna wandelen we door de wirwar van straatjes door diverse wijken en bezichtigen we diverse kerken en geeft onze gids uitleg over diverse onderwerpen. Na een heerlijke lunch vervolgen we onze weg naar Bethlehem. Zorg dat je paspoort in je handbagage zit, omdat we hier een grens over gaan (Bethlehem is Palestijns grondgebied). Bethlehem is bekend om het verhaal van de geboorte van Jezus. Na dit bezoek vervolgen we onze mini rondreis door Israël richting de Dode Zee. Na het inchecken natuurlijk meteen zwemmen in de Dode Zee of beter gezegd drijven. Wat een ervaring, echt héél apart!!!! De volgende dag is het vroeg opstaan en na het ontbijt vertrekken we richting Eilat. Maar eerst gaan we naar Masada, een indrukwekkend fort met fantastisch uitzicht. En naar Timna, een prachtig nationaal park waar we gaan lunchen. Voordat we naar ons hotel in Eilat rijden, bezoeken we eerst nog het Onderwater Observatorium en hebben we even tijd om te genieten van Dolphin Beach. Na het diner gaan we Eilat by night ervaren. Onze laatste dag is alweer aangebroken. Na 2 dagen cultuur, natuur en sightseeing wordt het nu tijd om diverse hotels te bezoeken. Voordat we met het vliegtuig van Eilat naar Tel Aviv vliegen, genieten we nog voor een laatste keer van het mooie Dolphin Beach. Aangekomen in Tel Aviv moeten we van de ene naar de andere luchthaven rijden voor onze vlucht terug naar Amsterdam. Hierdoor kunnen we nog even door Tel Aviv rijden, om ook hier een indruk van te krijgen. Hou rekening met een lange incheck procedure als je Israël verlaat. Zorg dat je voordat je in de rij aansluit, naar de wc bent geweest. Voordat ik eindelijk door de douane was en in de duty free zone was, heb ik 6 controle punten/balies getrotseerd. Ga niet bij de hand doen, laat het je overkomen, dan ben je het snelst overal doorheen. De kans dat ze al je spullen doorlopen is gewoon heel groot, doe daar niet moeilijk over. Uiteindelijk is het ook voor je eigen veiligheid. Mijn indruk van Israël?? Heel ontwikkeld, niet te vergelijken met bijvoorbeeld Turkije of Egypte. Ook niet qua prijsniveau. De prijzen zijn eerder te vergelijken met Nederland. In de tijd dat ik er ben geweest, was het al erg warm. Ik zal dan ook niet snel adviseren naar Israël te reizen in de zomerperiode. Het is een mooi land zowel qua natuur als cultuur. Ook als niet-gelovige is het interessant. Uiteraard dien je er wel rekening mee te houden dat elke rondreis gericht is op informatie/verhalen over het geloof. Daar kan je in een land als Israël nu eenmaal niet omheen. Drijven in de Dode Zee is echt een ervaring. Israël, een land dat je gezien moet hebben.

Cyprus

Wat een geweldig eiland…. Om maar een paar punten op te noemen: • Lieve behulpzame mensen • Mooi baaien en stranden • Veel cultuur • Afwisselend landschap • Gastronomisch heel gevarieerd Gedurende ons hele verblijf hebben we een huurauto tot onze beschikking. Ophalen en inleveren op de luchthaven. Let op: links rijden… Tip: huur een auto met een automaat. We verblijven in hotel Avanti in Paphos. Dit is een 4-sterrenhotel. Bij aankomst worden we vriendelijk verwelkomt en al snel hebben we onze spullen naar de kamer gebracht. Een ruime kamer, met zeezicht. Het ontbijt is een buffet. Ook het diner is een buffet, met elke dag een ander thema. Overdag en ’s avonds worden er diverse activiteiten georganiseerd. Jeu des boules, pijlboogschieten, feestavonden met verschillende thema’s. Tijdens ons verblijf worden we uitgenodigd door de eigenaar van het hotel. We krijgen uitleg over het hotel en een rondleiding. Onder het zelfde beheer wordt ook Avanti Village gerund. Dit appartementen complex is naast hotel Avanti gelegen. Ook hier krijgen we een korte rondleiding. Met de huurauto zijn we naar een aantal bezienswaardigheden gereden. Coral Beach is een mooi zandstrand ten noorden van Paphos. Zeer geschikt voor kinderen omdat het heel geleidelijk afloopt. Een mooie tocht van Paphos via Kathikas en Latchi naar Baths of Aphrodite. In Latchi een heerlijke uitgebreide lunch (Meze van vis) aan de haven. Een tocht naar het Troodos-gebergte. Kleine authentieke dorpen, mooie afwisselende natuur en natuurlijk naar de hoogste berg van Troodos, Mount Olympos. Deze berg is ruim 1900 meter hoog en er kan zelfs geskied worden!! Via Aphrodite’s geboorteplaats zijn we weer naar Paphos gereden. De laatste nacht hebben we in Larnaca geslapen. Met de auto is het een kleine 2 uur rijden (over de snelweg) van Paphos naar Larnaca. Door de vroege terugvlucht hadden we besloten onze laatste nacht in Larnaca te verblijven. Op deze manier hebben ook mooi de gelegenheid gehad om deze stad te verkennen. Helaas was een week veel te kort om alles te bekijken…. Misschien kan ik beter zeggen gelukkig, een reden te meer om nog eens terug te gaan naar dit geweldige eiland.

Dubai

15 April 2009

Dubai: volgens mij de snelst groeiende stad van de wereld. Er wordt enorm veel gebouwd, welke kant je ook op kijkt, je ziet bijna overal bouwactiviteiten. Eerste indruk: wat een enorm hoge gebouwen!! Tweede indruk: mooie gebouwen, goede service, goede restaurants en hotels. Dat ze steeds verder gaan in groot groter grootst is wel duidelijk. In hotel Atlantic hebben ze een suite in maisonnette stijl met woonkamer, keuken, aparte tv-kamer en, het mooiste, de badkamer en slaapkamer hebben uitzicht op de vissen in het enorme aquarium dat het hotel rijk is, waar zelfs een haai in rondzwemt. Dit hotel is recentelijk klaar en staat op 1 van de palmen van Dubai. Ook uitermate geschikt voor families met tieners. Het hotel heeft namelijk een waterpark, voor hotelgasten vrij toegankelijk, en voor tieners tot 14 jaar heeft het een aparte club, welke ook alleen voor hen toegankelijk is. The One&Only Royal Mirage is heel mooi gelegen aan het strand. Het heeft een rustige uitstraling en is verdeeld in 3 delen. Door de laagbouw komt het niet massaal over, ondanks dat het wel een groot hotel is. Opvallend hier is het hoge niveau van de service en het grote aanbod aan restaurants. Wie voor rust, goed eten, goede service en luxe wil gaan, kan het hier vinden. Wil je niet alleen bij je hotel blijven, kan je ook het een en ander ondernemen. Wat dacht je van skiën in de indoor skibaan en daarna lekker shoppen in het winkelcentrum dat er bij zit, een dessert safari met een barbecue en optreden van een buikdanseres in een tentenkamp waar eventueel ook overnacht kan worden of een ballonvaart. Ook ’s avonds hoef je je niet te vervelen. Dubai heeft een grote verscheidenheid aan restaurants, een bezoek aan een Souk en een drankje nuttigen in bijvoorbeeld de Budah Bar of Bar 44. Dubai een heerlijke bestemming om er even tussenuit te zijn en van het goede weer te genieten. Zelfs in de winter is het nog zeer goed toeven, de dagtemperatuur ligt dan rond de 30 graden en ’s avonds is het ook nog warm. Misschien kan je zelfs wel zeggen dat het najaar, winter en voorjaar prettiger is om naar Dubai te gaan dan in de zomer omdat het dan misschien voor ons te warm is.

Mijn klantenervaringen

Ingestuurd door M V Visser

Geraldine een betrokken counsellor ! die dromen en wensen omzet tot in de puntjes geregelde reizen !!

Ingestuurd door Marga van Creij

Een echte aanrader ; Geraldine voor al uw reizen , succes verzekerd!

Ingestuurd door Jolande Verberk

Wij hebben een hele leuke vakantie naar Alcudia in Mallorca gehad. We hadden een prima appartement. Dankzij de tips van Geraldine, hebben we daar een auto gehuurd en zijn we naar Palma gereden en hebben we meerdere stadjes/dorpjes en baaitjes bekeken. Toen we gingen kregen we een kaartje met "fijne vakantie" en toen we terugkwamen lag er een kaartje in de bus met "welcome home". Het zijn ook de kleine dingen die het doen.... Al met al een goede service, leuke tips voor tijdens de vakantie en snelle reacties als je vragen hebt!

Ingestuurd door Ineke de Bruyn

Geraldine geeft altijd gepast advies, na al die jaren weet ze precies waar wij van houden en zoekt ze zeer gericht de juiste opties voor ons uit. Verder geeft het altijd een goed gevoel als de boeking via Geraldine loopt, mocht er onverhoopt wat gebeuren dat weet je dat ze zich volop inzet voor een gepaste oplossing voor elk probleem!

Ingestuurd door Tessa .

Geraldine heeft ons ontzettend goed geholpen. Niet alleen voor vakanties, maar ook voor bijzaken regelt ze van alles. Op een korte termijn heeft ze nog een huurauto voor onze vakantie kunnen regelen. Ze is altijd bereikbaar en heeft alles van A-Z helemaal uitgestippeld, waardoor wij (bijna) niks meer hoeven te doen! Zo kunnen we met een heerlijk, onbezorgd gevoel gaan genieten van onze vakantie. Wij raden Geraldine zeker aan!

Ingestuurd door Gonnie van der Wijst

Geraldine verzorgt al diverse jaren tot grote tevredenheid onze vakanties en stedentrips. Dit jaar wilden we naar Zuid-Afrika. Op advies van Geraldine hebben wij niet gekozen voor een groepsreis, maar zijn we zelf met een auto rond gereden. Vooraf hebben we aan Geraldine doorgegeven wat we graag wilden zien en daarmee is ze aan de slag gegaan. We hadden natuurlijk ook 1001 vragen, maar Geraldine zocht alles voor ons uit. We zijn 3 weken weg geweest en alles was tot in de puntjes geregeld. Het was helemaal top.

Ingestuurd door Tiny Fila -Rongen

13 september zijn we naar Australie gegaan op vakantie.Geraldine heeft voor ons de reis samengesteld! Alles was super goed tot in de puntjes geregeld! Het vliegen de hotels en de excursies waren heel goed. Geraldine nog bedankt voor het regelen van een onvergetelijke vakantie. We zullen je bij anderen ook aanraden voor advies! Groetjes Tiny

Ingestuurd door Ronny, Dini, Gijs en Amy Van den Bungelaar

Wat een geweldige locatie had jij (Geraldine) weer geregeld voor ons jaarlijkse familietripje Dit keer gingen we naar Madrid, waar we in een appartement logeerden wat bijna direct aan Puerta del Sol (het drukste plein van Madrid) ligt. Een TOP locatie, mooi - groot en schoon, ennuhhh binnen onze begroting. Het was een genot om direct buiten de deur in de Madrileense gezelligheid te worden opgenomen. Dankjewel, het was WEER een groot succes.

Ingestuurd door Marion Brandts

Wij zijn super tevreden over onze boeking bij Geraldine. Zij heeft ons goed vooruit geholpen, met het verkrijgen van de juiste papieren om Canada in te mogen. Ook de vliegtickets, de hotelovernachting, en het regelen van de camper, alles was supergoed geregeld. Dankzij Geraldine hebben wij drie geweldige weken gehad.

Ingestuurd door p vd hoven

dit jaar geraldine eens gevraagd om een gepaste vakantie voor ons te regelen.onze wensen(en dat waren er best wel wat)op een rijtje gezet... en daar heeft ze een zeer gepaste locatie voor gevonden! alles hartstikke goed en fijn geregeld,zodat wij ons nergens druk over hoefde te maken.behalve dan welke zonne-factor we mee zouden nemen... maar zonder gekheid,bedankt geraldine voor de fijne service!!

Ingestuurd door Ties en Han van den Langenberg

Wij hebben een reis van 3 weken gemaakt van Calgary naar Vancouver. Doordat alles zo geweldig geregeld was door Geraldine hebben we met volle teugen kunnen genieten. Binnenlandse vlucht, hotels, lodges, drijvend logde noem het op en we zijn er geweest. Watervallen, beren, grijze walvissen, zeeleeuwen we hebben het mogen zien. Daarom kijken wij met fijne gedachte terug aan onze mooie reis en Geraldine bedankt!!!!!

Ingestuurd door Marita Derks

Ik kan niet anders zeggen dan dat onze vakantie van begin tot eind super geregeld was. Een persoonlijk gesprek vooraf met alle benodigde papieren fijn thuis zonder dat je de deur uithoeft. Luxe! De ontvangst bij het vliegveld op plaats van bestemming was uitstekend geregeld. Tegen onze verwachting in hebben we kunnen genieten van een prive gids en tourgide. Zij volgde netjes op verzoek alle excursies die jij Geraldine had samengesteld. En een mooi gevarieerde reis met vanalles wat. Strand, natuur, bossen, tempels maar ook gezelligde stadjes/dorpjes met uitstekende hotels. Zelfs het omzetten van een aantal locaties was soepel te regelen met jou. Voor een volgende verre vakantie zal ik zeker weer bij jou aankloppen maar ook voor mensen die naar een totaal iets nieuws gaan en het moeilijk vinden om te kijken/kiezen wat de moeite waard op die locatie raad ik zeker aan hun reis bij jou te boeken. Je komt zeker niet teleurgesteld terug maar een prachtige ervaring rijker. Dank je wel !!!

Ingestuurd door Geertje Baltussen

Wij hebben via Geraldine van Travel Counsellors een prachtige rondreis door Bali geboekt. Het was een onvergetelijke vakantie, met chauffeur en Nederlands sprekende reisleiding. Bali is een prachtig land, mooie natuur, aardige mensen en heerlijk eten. We hebben veel gezien, gedaan en meegemaakt. Wij kunnen deze reis van harte aanbevelen. Groetjes Marita en Geertje

Ingestuurd door Erik Schaap

Wij zijn zeer tevreden over de samenstelling van onze reis naar Schotland. Het persoonlijke contact, en begrip wat onze wensen waren heeft geleid tot een zeer leuke rondreis over the Hihglands. De verstrekte informatie die wij hebben gekregen heeft geleid tot een ontspannen vakantie. De hele "papierwinkel" was op en top voor ons geregeld, tot de routeplanning aan toe. Vanaf de overtocht met de boot IJmuiden-Newcastle tot en met de terugreis was alles perfect geregeld. Het enige dat moest, was veilig aankomen in het volgende hotel. In de hotels was alles bekend en het enige dat we daar moesten was de sleutel van de kamer in ontvangst nemen. Wij danken Geraldine dan ook voor mede door haar meedenken geregelde reis.

Ingestuurd door René en Miriam

Hoi Geraldine, Het leek ons wel leuk je even te informeren dat we een zeer goede vakantie in de USA en Canada hebben gehad. Alle reserveringen, planningen, het was allemaal prima in orde, we hebben geen verassingen gehad wat dat betreft en dat is zeer prettig als je onderweg bent voor een lange periode van drie weken. Kortom, een succes en we willen je bij deze dan ook bedanken voor je aandeel. Gr, Miriam en René

Ingestuurd door Gerrie Creij

Hallo, Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Geraldine onze vakantie heeft geboekt en vervolgens heeft begeleidt. We hadden een rolstoel gevraagd op het vliegveld en overal stonden die klaar. Kei fijn was dat. Het persoonlijke sprak ons ook erg aan, de tickets thuisbrengen en steeds de kaartjes die ze ons stuurde. Al met al een geslaagde organisatie. Bedankt

Ingestuurd door Joan en Marga Creij

Altijd super geregeld, je kunt haar altijd bellen, ze heeft hele goeie service!

Ingestuurd door Melinda B

Super service, snel en ze zoekt net zolang tot ze precies heeft gevonden wat je hebben wilt :-)

Ingestuurd door Sanne Hullegie

Dankzij Geraldine een geweldige wintersportvakantie gehad met onze vriendengroep! Ze is snel en adequaat met mailen en contact leggen, daarbij heeft ze ook goed gezocht op onze wensen, en daarbij ook gevonden!

Ingestuurd door Melany Ligt

Wij zijn altijd zeer tevreden over de service van Geraldine en Travel Counsellors. Ook dit keer weer voor onze vakantie naar de USA, alles piekfijn verzorgd en prettig samengewerkt. Zullen zeker anderen aanraden dit ook eens te proberen.

Ingestuurd door René Windhouwer

Geraldine heeft ons vakantie verzoek naar Mexico prima opgepakt. Hoewel dit allemaal op korte termijn is gerealiseerd zijn wij zeer tevreden over het advies, de begeleiding en de service.

Ingestuurd door ineke bruyn

Geraldine weet altijd op een vlugge en goede manier invulling te geven aan onze wensen. Ze let ook op de kosten en doet er alles voor om je vakantie helemaal naar wens te maken.

Ingestuurd door Jolanda Roosmalen

Netjes en correct advies, of je nu komt voor een grote reis of iets kleins, altijd een vriendelijk woord en een goede service.

Ingestuurd door Bungelaar

We hebben dit jaar met ons gezin in februari een stedentrip naar Rome gemaakt, En in augustus naar Side op vakantie geweest. Beide reizen zijn door Geraldine geregeld; waarbij we willen benadrukken dat zij snel, vriendelijk en vaardig is. Dus een geweldige service levert; zelfs bij vragen in het weekend wordt tijd vrijgemaakt. Zonder haar hulp was het ons zeker niet gelukt om binnen onze voorwaarden een tegen perfect grenzende reis te vinden.

Ingestuurd door Mari en José Els

We zijn zeer tevreden over de service van Geraldine de la Mar. Als we in de toekomst weer een reis gaan maken zullen we zeker weer bij haar boeken.

Ingestuurd door Wesley van Uffelen

Vakantie bij Geraldine geboekt naar Indonesie. Alles perfect geregeld!

Ingestuurd door Frank Linde

Geraldine heeft voor ons een perfect weekendje geboekt in de Ardennen. Door haar hulp hebben wij totaal geen zorgen gehad tijdens de reis en hebben we ons minimaal hoeven inspannen voorafgaand aan het weekend. Echt een aanrader als je weinig tijd hebt om te boeken en geen zorgen wilt hebben tijdens je reis.

Ingestuurd door Erik-Jan & Shanti Vooren

We hadden al eerder via Geraldine een mooie reis geboekt en nu hadden we haar hulp ingeschakeld voor onze huwelijksreis: New York en Miami. Geraldine heeft twee prachtige locaties en hotels voor ons uitgezocht. We hebben twee leuke reisgidsen gekregen toen ze persoonlijk langs kwam om alles door te spreken. We hebben een geweldige huwelijksreis gehad waar we nog heel lang van kunnen nagenieten.

Ingestuurd door Anja Velden

Nav ons verzoek, 2 reisplannen ontvangen. Nadat wij een keuze hadden gemaakt heeft Geraldine alles perfect geregeld. Map ontvangen met daarin alle routebeschrijvingen, vouchers, contactgegevens, boekjes met bezienswaardigheden etc. Zij heeft telkens meegedacht bij de mogelijkheden, zoals het upgraden van de plaats in het vliegtuig, en goede bruikbare tips voor vertrekt gegeven.

Ingestuurd door Annelies Pijnappel

In maart 2010 hebben we met Geraldine contact opgenomen, omdat we op vakantie wilden naar Indonesie. Nadat we onze wensen aan hadden gegeven, is Geraldine aan de slag gegaan om een reis samen te stellen. Ze gaf ons advies en kwam met goede ideeën die ze, na ze besproken te hebben met ons, in de reis meteen kon verwerken. Het contact verliep soepel en snel. Ze is goed bereikbaar, heeft de aandacht voor je en is duidelijk in de communicatie. Voor, tijdens en na de reis zorgt ze enorm goed voor haar klanten. Alles was tot in de puntjes geregeld. Niet alleen hebben we het boeken van de reis als prettig ervaren ook de reis was super! Kortom we zouden iedereen aanraden via Geraldine een reis te boeken voor wat dan ook! Nogmaals bedankt! Liefs Erik, Shanti, Joost en Annelies

Ingestuurd door Gerrit van der Linde

Na een sumiere opgave van onze wensen voor een reis naar India, heeft Geraldine dit omgezet in een voorstel dat bijna in een keer klopte. Voor ons de reden om te stoppen met het alternatief dat voorlag van "india online". Een paar aanpassingen en het voorstel was ok. Tijdens de reis hebben we geen enkel probleem ondervonden in de uitvoering van de reis. Maw: perfect. Hiervoor onze dank.

Ingestuurd door Cees van Dommelen

In verband met de persoonlijke service en jouw ervaring van het reizen in het algemeen wil ik jou een tien met een griffel toekennen. Mede namens Mieke nogmaals "kei" bedankt. Ook de evaluatie ervan is bij ons in goede aarde gevallen. Natuurlijk zullen wij jou, bij de volgende gelegenheid, op de hoogte stellen van onze nieuwe reisplannen. Groetjes

Ingestuurd door Marian Peeters

We hebben dit jaar voor de tweede keer bij Geraldine onze vakantie geboekt en haar persoonlijke service is uitmuntend te noemen. Ze is altijd te bereiken, of via de mail of via de telefoon, en zelfs 's avonds of in het weekend, het is haar nooit te veel. Dikke Pluim.

Ingestuurd door Hullegie

We hebben het erg fijn gevonden om met Geraldine onze reis te plannen. Ze is accuraat en reageert snel op vragen of problemen. Bij een volgende reis zullen we haar zeker weer inschakelen.

Ingestuurd door Anke Peters

Ik ken Geraldine al jaren en in het verleden heeft zij voor vrienden en kennissen de ski vakanties geboekt. Sinds nov. '08 boek ik ook via haar de zakenreizen binnen Europa. Vooraf wordt het budget en alle eisen besproken en zij levert een keuze voor mij en mijn collegas. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook een hoop rompslomp. Ik ben na zeker 20 boekingen nog uitermate tevreden.