Aanbeveling van een tevreden klant

Joke Kosters on 10 January 2022

Deel dit:

“Den Haag, 10 januari en 24 februari,

Lieve Joke,

Jouw werk lijkt zo makkelijk. Jij krijgt een vakantiewens met enkele neven wensen en jij klikt her en der en er komt een voorstel, de klanten zijn enthousiast en jouw werk zit erop. Tsja dat lijkt maar zo. Deze dame wilde voor het eerst mee op wintersport maar doet niet aan skiën, snowboarden of langlaufen. Ze wilde wel kunnen zwemmen en wandelen. Jij spitte alles uit en met mooie voorstellen, de familie enthousiast, deze dame blij, maar het C-virus gooide eten in het roet. Jij zorgde ervoor dat de aanbetaling terug gestort werd en afgelopen jaar kwam poging 2. Tijdens jouw zomervakantie was je ff langs geweest bij “die Engel”(naam van het hotel waar wintersport was geboekt) en wat je zag en rook, dat beviel je niet. Hier liet jij je klanten niet graag naar toe gaan . Toen er ook nog eens € 500,00 bovenop kwam was de maat vol. Met nieuw elan ging je op zoek naar alternatieven en die kwamen er. Bij onduidelijkheden belde jende bestemming op en vroeg je gedetailleerd wat er allemaal kon en vanaf welke tijden. Ook deze keer bleef het spannend tot aankomst in het hotel, het welbekende C-virus greep om zich heen en landen gingen extra eisen stellen. Niet getreurd, ook dat werd uitgezocht door jou, en de informatie werd subiet doorgegeven. Mijn gezin en deze dame hebben een heerlijke vakantie gehad. In een hotel verblijven is voor deze camperdame geen makkie maar dat lag niet aan jou. Joke, ik wil je van harte bedanken voor al je inspanningen. Je eigen kijk op het leven en de bestemmingen. Je beschikbaarheid.

Ik beveel je dan ook van harte aan.”

Patries

Deel dit:

Terug Naar Boven