Gevestigd in Assendelft en Krommenie

Yvette Bodur - van der Ende

Leuk je te ontmoeten!

Welkom op mijn site!

Zou het niet heerlijk zijn om niet meer te hoeven wachten bij het reisbureau of uren het internet af te speuren op zoek naar de goedkoopste reis of dat leuke hotelletje? Ik bied je een snelle, flexibele en persoonlijke manier om je vakantie te regelen. Je kunt bij mij terecht voor alle soorten reizen, of het nu gaat om vliegvakanties naar de zon, verre reizen, stedentrips, kampeervakanties, rondreizen, wintersport, losse tickets, cruises, autovakanties, zakenreizen, het is allemaal mogelijk!

Na een aantal jaar op een reisbureau werkzaam te zijn geweest heb ik me als zelfstandig reisadviseur aangesloten bij Travel Counsellors.Travel Counsellors werkt als een regulier reisbureau met dezelfde (en zelfs meer) touroperators en dezelfde prijzen. Daarnaast beschikt Travel Counsellors over een uitgebreid eigen systeem met vluchten, accommodaties, excursies etc. Wat ook heel belangrijk is: Travel Counsellors is aangesloten bij de ANVR en de SGR.

Ik werk vanuit huis en dit betekent dat je 7 dagen per week bij mij terecht kunt. Dus ook 's avonds en in het weekend. Via de telefoon of e-mail kun je mij de reiswensen kenbaar maken. Ik zoek alles uit en regel de reis van A tot Z. Van de boeking, tot het vastleggen van de stoelen, inchecken, de eventuele visa en alles wat er nog bij de reis komt kijken. Het enige wat jij nog hoeft te doen is de koffer te pakken.

Ik zal ook altijd een prijsvergelijk maken, zo check ik de verschillende touroperators en ons eigen systeem om je zo de beste prijs te kunnen bieden.

Waarom probeer je het niet eens, via de button E-mail mij kun je geheel vrijblijvend contact met mij opnemen en ik ga gelijk voor je aan de slag.

Ik hoor graag van je!

Yvette Bodur - van der Ende

e-mail : yvette@travelcounsellors.nl
telefoon : 06-22595155

signature

Neem contact met mij op

Als je persoonlijke Travel Counsellor help ik je graag met het vinden van de perfecte vakantie. Neem contact met mij op om je reiswensen en ideeën kenbaar te maken. Ik hoor graag van je!

Reisblogs

Ik heb een grote passie voor reizen. Lees mijn reisblogs en laat je inspireren.

Frankrijk en Engeland, leuke combinatie!

04 September 2018

Ik heb het leukste werk van de wereld! Ik mag mensen helpen bij het regelen van hun vakantie. Natuurlijk ga ik zelf ook graag op vakantie en voor de afgelopen zomer had ik een verrassende combinatie bedacht. We wilden namelijk graag weer met de auto op vakantie en ik had Engeland en de Franse Vendee al een tijdje op mijn verlanglijst staan. Omdat je vanuit Frankrijk op verschillende manieren naar Engeland kan reizen leek me dit een leuke combi. En zo vertrokken wij op 17 augustus richting Duinkerken. Hier hadden we een nachtje hotel geboekt zodat we de volgende ochtend heel relaxed richting de haven konden rijden. Vanaf Duinkerken is het 2 uur varen naar Dover en binnen de kortste keren stonden we dan ook weer aan land. Even wennen aan het links rijden en op naar de eerste accommodatie in Kent. Ik had een week geboekt op het Foxhunter Holiday park. Wat een leuk plekje zeg, en die stacaravan...zo luxe heb ik nog niet eerder zelf mogen ervaren. De eerste boodschappen werden ingeslagen en onze Engelse week kon beginnen. We hebben in die korte tijd leuke plaatsjes ontdekt, heerlijk gegeten (Nando's is echt een aanrader, heerlijk Portugees kiprestaurant) en zijn zelfs een dagje naar Londen geweest. De week ging veel te snel voorbij (of mijn to do lijst was te lang, dat kan natuurlijk ook) en op zaterdag 25 augustus reden we weer terug naar de haven van Dover. Terug hadden we de overtocht van Dover naar Calais. Deze overtocht duurt 1,5 uur en dan ben je al weer aan de overkant. Vanaf Calais was het nog best een stukje rijden naar onze volgende bestemming, camping Les Demoiselles in St. Hilaire de Riez. Ook hier had ik weer een stacaravan geregeld. Dit keer op een heel rustige camping, midden in het bos en vlakbij het strand. Deze week stond vooral in het teken van relaxen, zwembad, strand en de omgeving ontdekken. De Vendee is een streek waar voor jong en oud genoeg te doen is, van quad rijden tot boomklimpark. De badplaats die bij ons het dichtstbij lag was St Jean de Monts, hier heb je tal van restaurants waar je goed mosselen kunt eten en daarna af kunt sluiten met een drankje of ijsje op een terras. Dus ook hier hebben wij ons weer prima vermaakt. Inmiddels zijn we weer thuis, de troep is weer opgeruimd en ik kan weer na gaan denken over de volgende bestemming......

Thailand Rondreis

26 June 2018

Thailand rondreis Een van de leuke extra’s van mijn vak is dat ik zo nu en dan ook zelf met een groepje collega’s een bestemming ga bekijken. Zo vloog ik in Maart naar Bangkok om van daaruit een korte rondreis te maken. In een week tijd hebben wij het land goed kunnen ontdekken. De vlucht werd uitgevoerd door Emirates. Voor mij de eerste keer dat ik met deze maatschappij vloog en zeker niet de laatste. De vlucht ging erg soepel, er is iets meer beenruimte als bij andere maatschappijen en de overstap op Dubai is goed te doen. Na aankomst op de luchthaven van Bangkok werden we opgewacht door de chauffeur die ons naar het eerste hotel in Bangkok bracht. Na een drankje in de bar zochten we snel ons bed op. Onze eerste kennismaking met Bangkok was de volgende ochtend. Met een longtailboat door de Klongs. Erg leuk om Bangkok zo vanaf het water te zien. Met diverse stops onderweg hebben we in korte tijd veel kunnen zien. Een bezoek aan Thailand is niet compleet als je geen Thai boxing hebt gezien. Dit stond dan ook in de avond op het programma. Vanaf Bangkok is het ca. 2 uur rijden naar de prachtige stranden van Hua Hin. Deze bestemming is daarom ook leuk om na het drukke Bangkok een paar dagen bij te komen aan het strand. Wij hebben hier een Thaise kookworkshop gedaan. Eerst met elkaar naar de markt om de ingrediënten te kopen en dan aan de slag. Erg leuk om die heerlijke gerechten zelf te leren maken, en natuurlijk na afloop lekker op te eten. In de avond is er in Hua Hin ook genoeg te doen. Loop nog even langs de kraampjes van de markt of ga gewoon lekker op een terrasje zitten en geniet van alles wat aan je voorbij trekt. Vanaf Hua Hin trokken we weer verder richting de River Kwai. Hier hadden we een prachtig hotel waar je alleen met een longtailboat kon komen. Even afgesloten van alles en iedereen midden in de jungle. Hier bezochten we een Mon dorp. Dit zijn de plaatselijke bewoners die hier in de jungle wonen. Na dit bezoek vertrokken we per bamboo vlot weer terug naar ons hotel. Voor de avonturiers onder ons was het ook mogelijk om het water in te springen en zo al drijvend terug naar het hotel te gaan. Na het verblijf aan de River Kwai was het tijd om de brug over de River Kwai te bezoeken. Ook echt een bestemming die niet mag ontbreken in een Thailand reis. Vooral de begraafplaats vond ik erg indrukwekkend. Voor ons was dit het einde van de rondreis. De laatste nacht zouden we in Bangkok doorbrengen. Na aankomst in het hotel werden we opgehaald door tuk tuk’s die ons naar een echt Thais restaurant reden. Hier namen we plaats aan een lange tafel en werden we verwend met een overvloed aan Thais eten. De volgende ochtend nog even bijkomen van alle indrukken aan het zwembad en toen zat het er weer op. Thailand was voor mij geen compleet nieuwe bestemming maar heeft mij wederom erg verrast! Voor jong en oud is hier genoeg te zien en doen. Echt een aanrader dus!

De Dominicaanse Republiek, verrassend mooi

29 September 2017

De Dominicaanse Republiek, een pareltje in de Caribean Op uitnodiging van het verkeersbureau van de Dominicaanse Republiek mocht ik met een aantal collega´s op studiereis naar de Dominicaanse Republiek. Omdat ik het eiland nog niet kende greep ik deze kans met beide handen aan. We landden op de luchthaven van Puerto Plata. In deze omgeving zouden we de eerste dagen doorbrengen. Vanaf de luchthaven is het slechts een korte rit naar de hotels die vrijwel allemaal direct aan het prachtige strand liggen. Wij verbleven deze dagen in het Gran Ventana hotel. Dit werd onze basis van waaruit we de omgeving gingen bekijken. We begonnen relaxed met een boottocht naar Cayo Arena. Dit is niet meer als een zandbank midden in zee. Heel apart om ineens midden in zee zo´n eilandje op te zien duiken. De enkele aanwezige hutjes zijn op palen gebouwd zodat ze bij vloed droog staan. We werden hier verwend met vers fruit en smaakvolle cocktails. De twee dagen in Puerto Plata leken een week te duren. In de resterende tijd in deze stad zagen we een rumfabriek, bezochten we de top van Mount Isabel de Torres per kabelbaan (van hieruit heb je een prachtig uitzicht) en waren we actief bij de watervallen van Damajaqua. Deze 27 watervallen, midden in het bos, werden eerst beklommen waarna de afdaling al glijdend en springend weer naar beneden. De tijd in Puerto Plata kwam ten einde in Cabarete, een bestemming die bekend staat om de relaxte surfer sfeer. Het prachtige strand veranderd in de avond in een groot terras. Hier op het strand genoten we van een heerlijk diner, met de voeten in het zand, veel beter kan het niet worden…. Onze tweede bestemming was het schiereiland Samana. Hier verbleven we in het Bahia Principe Cayacoa hotel. Het was best een lange rit maar absoluut de moeite waard. Wat een prachtig stukje eiland is dit zeg! Vooral voor natuurliefhebbers is dit een echte must see. Van hieruit gingen we per boot naar het natuurpark Los Haitises. Dit park bestaat eigenlijk uit kleine mini eilandjes voor de kust en is alleen per boot te bereiken. De middag brachten we door op het mooie witte strand van Cayo Levantado. De volgende dag was al net zo spectaculair. Per paard trokken we richting de limoenwaterval. Ook deze waterval was prachtig. Voor de lunch kwamen we terecht in een klein vissersdorpje waar de bewoners de vers gevangen kreeften voor ons op de barbecue legden. Speciaal voor ons werden de tafels en stoelen op het strand gezet en zo konden we genieten van het mooie uitzicht en heerlijke eten. Samana heeft bij mij echt een onvergetelijke indruk achter gelaten. De laatste bestemming van onze reis was Punta Cana, via de hoofdstad van de Dominicaanse Republiek, Santo Domingo, reden we dwars over het eiland naar beneden. Hier verbleven we in het Memories Splash hotel. Dit hotel is een echte aanrader voor gezinnen met kinderen. Het uitgebreide waterpark zal ze zeker vermaken. En natuurlijk ook hier weer een prachtig strand! De laatste inkopen werden gedaan, souvenirs gekocht en toen zat de studiereis er al weer op. Ik heb echt genoten van het eiland. We hebben zoveel moois gezien dat een keer eigenlijk niet genoeg is. Kortom, ik ga zeker nog een keer terug!

Op zoek naar een leuke zon vakantie? Denk dan eens aan Cyprus.

Wij bezochten het eiland begin november en de temperatuur was toen nog heerlijk. Dus ook buiten de vakanties om is Cyprus een goede optie. In minder dan 4 uur vlogen we naar het eiland en reden we direct door naar Paphos voor ons eerste hotel. Wat wel even iets is om rekening mee te houden, op Cyprus wordt links gereden! De zonnebrillen konden uit de tas want met een strakblauwe hemel en 27 graden was het heerlijk in de zon. In Paphos en omgeving is genoeg te doen. Zo hebben wij de Koningsgraven bezocht en liepen we een rondje over de markt en langs de haven. Kenmerkend voor deze haven is het mooie fort. De dag sloten we af met een etentje in de plaatselijke taverne waar Meze, Cypriotische tapas geserveerd werd. Rijdt je bij Paphos iets het binnenland in dan kom je wijngaarden tegen waar je de heerlijkste wijnen kunt proeven. Verder vindt je hier een prachtig klooster, Agios Neofytos, en weer richting de kust de baden van Aphrodite. Onze tweede stop werd het plaatsje Tochni. Via een prachtige rit door het Troodos gebergte reden we hierheen. Onderweg nog even gestopt in Omodos. Dit is een leuk plaatsje om even doorheen te wandelen. In Tochni verbleven we in authentieke maar geheel opgeknapte huisjes. Met uitzicht op het kerkpleintje zagen we hier het echte Cyprus. Vanuit Tochni kun je ook heel gemakkelijk met de auto in Limassol komen. Deze stad is iets groter als Paphos en hier vindt je ook leuke restaurantjes en trendy uitgaansgebieden. Cyprus heeft voor ieder wat wils, de mooiste stranden en gezellige terrasjes maar ook de prachtige natuur en rust van het Troodos gebergte. Wil je Cyprus zelf ook eens zien ? Ik adviseer je graag.

Autovakantie tip!

15 September 2017

Afgelopen zomervakantie ben ik met mijn gezin naar Italië op vakantie geweest. Heerlijk 2 weken genieten van zon, zee en het heerlijke Italiaanse eten. Wij vinden het altijd leuk om een dag relaxen op het strand af te wisselen met een dag toeren door de omgeving. Nu hadden we natuurlijk kunnen vliegen en daar een huurauto kunnen ophalen maar wij vinden het ook wel erg leuk om op ons gemak die kant op te rijden. (en laten we eerlijk zijn, als je 2 weken in een stacaravan verblijft neem je toch een boel van hier mee) We hebben een fijne auto maar die begint toch wat kuren te vertonen. De vraag was dus even hoe we dat op gingen lossen. Toch maar vliegen? Nee, een huurauto! Veel mensen staan er niet bij stil maar je kunt gewoon hier in de buurt een huurauto ophalen en daar dan heerlijk mee op vakantie. Je hebt dan een vrij nieuwe auto en kunt dan ook een grotere auto kiezen als waar je normaal in rijdt. En hoe fijn is het als je dan tijdens het rijden de Cruise Control aan kunt zetten? Of de airco als het te warm word? Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. (met onze gehuurde Nissan Qashqai)

IJsland en New York, de perfecte combinatie

08 July 2017

Wat sprong ik een gat in de lucht toen ik hoorde dat ik met een aantal collega Travel Counsellors op studiereis mocht naar IJsland en New York. Beide bestemmingen stonden hoog op mijn lijstje en beide bestemmingen had ik nog niet met eigen ogen gezien. Met Icelandair vlogen we in nog geen 3 uur naar Reykjavik, de hoofdstad van IJsland. Hier kwamen we in de middag aan hadden we nog even tijd voor een kleine tocht langs de kust voor we bij de Blue Lagoon verwacht werden. Wat een heerlijk begin van de reis, dobberend in het heerlijk warme water van de Blue Lagoon met zicht op het IJslandse landschap. Na het diner gingen we op zoek naar het noorderlicht. Hoe gaaf zou het zijn als we dat ook nog zouden zien….. Na een half uurtje gereden te hebben zag onze gids iets van het noorderlicht en stopte het busje langs de kant van de weg. Daar stonden we dan, vol verwachting te kijken naar de lucht. De lucht werd steeds groener en groener en ja hoor, het noorderlicht. Juichend stonden we daar langs de weg. Het noorderlicht kan van onze bucketlist. (hoewel, het was zo mooi dat ik het graag nog eens zou zien) Na een kort nachtje werden we de volgende ochtend door onze gids opgehaald. We wilden zoveel mogelijk van IJsland zien en hadden geregeld dat we vandaag, voor vertrek naar New York, de Golden Circle tocht zouden doen. Dit is een excursie die heel vaak geboekt wordt en wij wilden dat zelf dus ook wel ervaren. In korte tijd hebben wij een deel van IJsland gezien, vlaktes, sneeuw, prachtige watervallen, een gletsjer, een geiser. Alles was even mooi. Vol indrukken werden we in de middag op de luchthaven van IJsland afgezet om door te vliegen naar New York. IJsland was prachtig, daar kom ik zeker nog eens terug. De vlucht naar New York duurt vanaf Reykjavik ca. 6 uur. Wij kwamen aan het begin van de avond aan en reden daarna naar ons hotel in de Wijk Williamsburg. Ons hotel, the William Vale heeft een prachtig zicht op de skyline van Manhattan en de eerste indrukken waren dus ook goed. Dit gedeelte van de studiereis bestond voornamelijk uit het “andere”New York. Zo bezochten we op de eerste dag Brooklyn en wandelden we onder begeleiding van een gids door de wijk Queens. Ook van hieruit prachtig zicht op de skyline. In de middag bezochten we het Museum of the Moving Image, een filmmuseum. Hierna pakten we de metro vanuit Brooklyn naar Manhattan. Met de metropas die we hadden gekregen konden we de hele stad doorkruisen. Onze eerste kennismaking met Manhattan was na een kort metroritje vanuit Brooklyn. Uit de metro, de trap op en zo stonden we ineens midden op Times Square! Zo bekend van tv, films etc en dan sta je er ineens zelf. Heel onwerkelijk. We besloten naar Rockefeller Center te gaan om daar de stad vanaf boven te bekijken. Wat een mooi zicht heb je daar. Het kan soms druk zijn maar is echt de moeite waard. We hadden het Central Park van boven gezien en nu moesten we er snel heen want het diner was bij Tavern on the Green. Een bekend restaurant in Central Park. De avond sloten we af met een concert van de New York Philharmonic. Op zondag boeken veel klanten de gospel tour. Vaak is dat in Harlem maar omdat wij het “andere” New York bezochten. Gingen wij naar een gospeldienst in Brooklyn. Wat een ervaring was dit zeg. Ben je op Zondag in New York, zeker doen! De middag hadden we even vrije tijd en New York zou New York niet zijn als je het vrijheidsbeeld niet gezien had dus dat hebben we deze middag gedaan. Hierna terug richting Manhattan, hier bezochten we de show “STOMP”. Heel bijzonder, een klein theater waar de spelers muziek maakten met alles wat je maar kan bedenken. En dan is alweer de laatste dag aangebroken. Na het ontbijt vertrokken we naar de One World Observatory. Deze toren is gebouwd vlakbij de plek waar de twin towers van het World Trade Center hebben gestaan. We zijn hier met de lift omhoog gegaan en hebben genoten van het prachtige uitzicht. Na dit bezoek zijn we naar het World Trade Center memorial gegaan. Erg indrukwekkend om te zien. Net als het bijbehorende museum. Daar werden we allemaal wel een beetje stil van. Ook New York was geweldig! De combinatie IJsland en New York is echt een aanrader! De rust en natuur van IJsland en de drukte en hectiek van New York. Juist die afwisseling maakt het zo leuk. Wil je zelf een van deze bestemmingen bezoeken? Ik help je graag en kan je de leukste tips geven.

Zie meer tijdens uw vakantie, huur een auto

31 March 2017

Wil je meer zien en beleven tijdens je vakantie? Waarom huur je dan geen auto? Met een huurauto ontdek je alles! Flexibel en onafhankelijk en volledig in eigen tempo. Vaak boeken mensen tijdens een strandvakantie een of meerdere excursies om zo meer van het land te zien. Deze excursies zijn vaak best prijzig. Zeker als je met een gezin bent. Met een huurauto ben je dan vaak voordeliger uit en kun je zelf je eigen plan trekken. Wil je ergens langer blijven? Geen probleem, de auto wacht wel. Is het iets minder als je verwacht? Geen probleem, dan rijdt je weer verder. Met een huurauto zie je meer, daar zijn we van overtuigd. Je kunt de auto tijdens de gehele vakantie huren maar ga je bijvoorbeeld eerst een paar dagen de stad in dan kun je er ook voor kiezen om de auto later op te halen. Zo betaal je nooit teveel en hoef je ook geen parkeerkosten te betalen in de stad. Ben je overtuigd en wil je een huurauto bijboeken? Zorg dan dat je dit op tijd doet. Verhuurders hebben vaak een beperkt aantal auto's en wanneer het einde van de voorraad in zicht komt gaat de prijs omhoog. Wil je ook een huurauto tijdens de vakantie en er zeker van zijn dat alles goed geregeld is? Informeer mij naar de mogelijkheden, ik help je graag!

My TC app

Enige tijd geleden lanceerden wij de MyTC app voor al onze klanten en we hebben al veel enthousiaste reacties mogen ontvangen. De app is uniek en een perfecte aanvulling op mijn persoonlijke benadering als uw Travel Counsellor. In deze blog vertel ik meer over de app. MyTC app geeft toegang tot al uw reisgegevens, de boekingsbevesting, alle vouchers en het volledige reisschema. Daarnaast telt de app af tot de datum van vertrek. Altijd leuk om zo alvast in de stemming te komen. Tijdens de reis heeft u altijd uw tickets bij de hand. Altijd handig als u nog even iets wilt checken. Ik ga virtueel met u mee op reis. MyTC app is een handig verlengstuk van uw Travel Counsellor. Waar u ook bent in de wereld, met 1 druk op de knop neemt u contact met mij op. Zo ben ik 7 dagen per week, dag en nacht te bereiken. Via de app kunt u ook heel makkelijk uw reisgegevens met andere delen. Zo kunt u het hele reisschema doormailen naar de thuisblijvers zodat ook zij altijd weten waar u bent. Als u tevreden bent over mijn service en u gunt u vrienden en familie ook een persoonlijke Travel counsellor kunt u ook weer met 1 druk op de knop mijn gegevens doorsturen. Ik bouw mijn bedrijf voornamelijk op persoonlijke aanbevelingen, dus dit zou een groot compliment voor mij zijn! Wij zijn op dit moment hard bezig om de app nog verder uit te breiden en u zo als klant nog beter te kunnen bedienen. Zo kunt u binnenkort direct vanuit de app uw vakantie betalen en is het mogelijk om de offertes die ik voor u heb gemaakt in te zien. Download de gratis app in de app store en vraag bij mij uw persoonlijke inlogcode aan, dan profiteert u meteen van alle voordelen.

Orlando, voor klein en groot!

01 February 2011

Een van mijn favoriete bestemmingen is Orlando! Orlando ligt in de staat Florida, in de Verenigde Staten. Je kunt deze bestemming het hele jaar door bezoeken en vooral als je van pretparken houdt kun je hier echt je hart ophalen. Ons laatste bezoek aan Orlando was in 2009. We vertrokken in de herfstvakantie met het gezin en opa en oma naar de zon. We vlogen met de Lufthansa en na een overstap in Frankfurt kwamen we aan het begin van de avond aan in Orlando. Hier konden we de huurauto ophalen. We hadden een heerlijk grote auto waar we met gemak in pasten met z´n vijven en de 5 koffers. We verbleven in hotel Fairfield Inn by Marriott. Dit hotel ligt zeer centraal ten opzichte van de parken en heeft een heerlijk zwembad om bij te komen na de langen dagen pretpark. Ons hotel lag aan het eind van International Drive. Dit is een lange straat met restaurantjes, toeristenwinkels en hotels. Vooral ´s avonds is het hier druk. Wij hebben in 10 dagen tijd veel gedaan en gezien. Zo zijn we o.a. naar de verschillende Disneyparken geweest. Disney Orlando bestaat uit 4 verschillende parken : Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot en Disney Studio´s. Het Magic Kingdom park is het bekendst. Hier zijn de meeste bekende en grote attracties. In dit park alleen al heb je eigenlijk minstens 2 dagen nodig. Animal Kingdom is een heel mooi park met veel dieren, zo kun je o.a. een safari maken. Ook zijn hier een aantal attracties. Epcot bestaat eigenlijk uit 2 verschillende delen, het eerste deel is het technische deel waar je het nieuwste van het nieuwste kunt zien. Daarnaast liggen rondom een meer een aantal landen. Zo kun je in 1 dag tijd naar Mexico, Frankrijk Duitsland etc. De studio´s tot slot, hier kun je zien hoe de films gemaakt worden, daarnaast zijn er diverse stuntshows en natuurlijk een aantal attracties. Seaworld, in dit park zijn shows met dolfijnen, orca´s, zeehonden. Daarnaast een aantal attracties voor de echte durfals (niet voor mij dus) en een aantal attracties die leuk zijn voor kinderen. Tegen betaling kun je een bakje vis kopen en dan kan je de dolfijnen voeren. Erg leuk voor de kinderen. Het park van Universal zijn we nog niet geweest. Dit bewaren we voor de volgende keer! Naast alle pretparken kun je ook een dagje naar het strand rijden. Het dichtstbij is Cocoa Beach. In een uurtje kun je dan op het strand liggen. Je kunt in Orlando ook heerlijk winkelen. In de Florida Mall vindt je alle grote winkelketens en daarnaast nog een aantal kleinere en bijzondere. Zo vonden wij daar de M&M winkel (ja, van het snoep) Aan de International Drive vindt je ook diverse grote Outletcenters. Hier kun je voor weinig de mooiste designer kleding, schoenen, zonnebrillen etc. kopen. Iedere avond moesten wij uit eten maar dat is in Orlando geen straf. Er is heel veel keus en voor iedere smaak wel iets te vinden. Naast de standaard Fast Food zoals de Mc Donalds, zijn er ook diverse buffet restaurants. Hier kun je voor 10 Dollar net zoveel eten als je wilt. Wij waren vooral erg fan van restaurant Golden Corral. Het buffet was hier enorm! Al met al is Orlando een perfecte bestemming voor jong en oud! Heb ik u al enthousiast gemaakt? Neem dan gerust geheel vrijblijvend contact met mij op. Yvette Bodur - van der Ende Persoonlijk reisadviseur e-mail : yvette@travelcounsellors.nl telefoon : 075-6222323 / 06-22595155

Ibiza, verrassend!

27 January 2011

Ibiza, verrassend! Party eiland, dit was het eerste wat er bij mij opkwam als ik aan Ibiza dacht. Sinds ik op studiereis ben geweest naar dit prachtige eiland heb ik mijn mening behoorlijk moeten bijstellen. Natuurlijk zijn er de grote clubs en feesten die tot in de ochtend duren, maar Ibiza heeft nog zoveel meer. Ibiza ligt ten oosten van het Spaanse vaste land. Op ongeveer 300 km van Barcelona vandaan. Ibiza heeft een lange kustlijn van wel 210 km. Er is altijd wel een baaitje te vinden waar je het rijk alleen hebt. Ibiza is een eiland van uitersten. Overdag veel gezinnen met kinderen en ´s avonds en ´s nachts jongeren die feesten tot diep in de ochtend. Naast het drukke uitgaansleven biedt Ibiza ook rust en natuur. Het is heerlijk om met een huurauto op pad te gaan en dan zelf het eiland te ontdekken. Je komt vast wel een mooie verlaten baai tegen. Ook zijn er verschillende grotten waar je een bezoek kunt brengen. Als je dan toch met de auto op pad bent, rij dan ook eens naar een hippiemarkt. Deze markten worden regelmatig gehouden, hier kun je leuke ambachtelijke souvenirs kopen. Na een dag strand of toeren kun je heerlijk even bijkomen op een van de vele terrasjes of lekker nog even winkelen in Ibiza stad. Ibiza, dit eiland heeft mij verrast! Ik vond het een prachtig eiland met mooie natuur en heerlijke stranden. Echt een aanrader!

Mijn klantenervaringen

Ingestuurd door C Kroon

Yvette Bodur heeft prima met ons meegedacht over de locatie, vliegtickets en autohuur. Het is helemaal naar onze wens uitgezocht. Ook de manier van communicatie via de email ging vlekkeloos. Wij zijn zeer tevreden

Ingestuurd door P van Wijk

Ik vind altijd dat ik zelf een reis moet kunnen regelen, zeker omdat er nu zoveel via internet beschikbaar is, maar ben er toch wel onzeker over of je echt alles hebt nagekeken op internet.Yvette is dan een zeer waardevolle hulp die me al een keer eerder heeft geholpen met het uitzoeken van een hele mooie reis.Ik zou haar dus zeker aanbevelen!

Ingestuurd door T Nanninga

Ik ben goed en correct geïnformeerd over mijn reis naar Nepal. Zelfs de reisverzekering is gecheckt op de juiste dekking. Prima, ik ben tevreden

Ingestuurd door M. Benhlim

Ik vind haar super goed ze beantwoorde altijd gelijk mijn vragen en en ze is vriendelijk. Ze krijgt van ons een dikke 10.

Ingestuurd door J Wijnmalen

Perfecte service, voldoende aanbod en bijzonder klantvriendelijk!!

Ingestuurd door L van Laar

Heel erg fijn dat alles zo goed is geregeld .

Ingestuurd door P. Dehue

Top extra service zoals ook bv boardingpassen regelen!

Ingestuurd door R. Schavemaker

Zeer goed en snel geadviseerd. Vakantie was ondanks de beperkte keuze vanwege ons late boeken nog prima voorstel. Ben zeer tevreden over de service.

Ingestuurd door M. Knebel

Altijd te bereiken en bereid om iets voor je te doen. Kan niet beter.

Ingestuurd door Y. Koster

Alles wordt altijd snel en supergoed geregeld! Kan niet anders zeggen dan top!

Ingestuurd door M van Huizen

Wij zijn altijd superblij met yvette! Je geeft je wensen aan en yvette kijkt wat de mogelijkheden zijn. Ook word er altijd fijn meegedacht.Wij hebben dan ook gewacht met onze vakantie boeken totdat zijzelf terug was van vakantie :-).

Ingestuurd door P de Wit

Heel behulpzaam en direct antwoord op je vragen!

Ingestuurd door Emily Oosterom

Echt top communicatie, alles snel en fijn geregeld. Goed inzicht in wat voor hotel wij prefereren. Dank!

Ingestuurd door M. Slot

prettig geholpen, goed advies en een mooi passende reis gemaakt

Ingestuurd door Belinda van der Stelt

Ik promoot Yvette vaak. Fijn goede samenwerking, snelle respons en leuk reis advies

Ingestuurd door S. Bakker

het is een topper

Ingestuurd door Hans de Groot

Yvette heeft adequaat en snel gereageerd op vragen die we hadden en pro aktief meegedacht met de reis die we wilde gaan doen.

Ingestuurd door Dunya Smit

Ik ben snel en geheel naar mijn aangegeven wensen geholpen

Ingestuurd door W van der Laan

Ik werk al heel lang samen met Yvette en heb niets dan lof .haar service gaat verder dan nodig. Een persoonlijke zorg is bij haar gewaarborgd. Meer dan een 10 dus. Wees zuinig op haar.

Ingestuurd door Wiljo van Oosterom

Voor mij ben jij de beste, creatiefste en enthousiaste reisagent, die ik in de afgelopen 30 jaar heb gehad!! En ik had goede contacten met de vorige. Dus kan er over oordelen. Ook zijn onze reizen verschillend van aard, vaak gecompliceerd en soms met problemen door de situatie in het land wat wij voor werk bezoeken. Maar jij schuwt de problemen niet, in tegendeel je zoekt actief naar oplossingen. Het is een geweldige samenwerking die ik niet graag zou willen missen.

Ingestuurd door Renate Groenland

Heerlijk als je zo persoonlijk benaderd wordt en al je wensen af kunt stemmen. Ik wist eigenlijk al waar ik heen wilde maar Yvette heeft alles voor me geregeld naar onze eigen wensen. Als ik weer een vakantie wil boeken, ga ik niet meer zelf van alles uitzoeken maar schakel haar in en alles wordt geregeld voor me. Laat de vakantie nu maar komen!

Ingestuurd door R. Koster

Ik kan niet anders zeggen, alles is supergoed geregeld! Snel antwoord op vragen, goed advies, eigen inbreng ook mogelijk en de bevestigingspapieren snel in huis na de boeking. Volgende keer regelen we het weer via Yvette!

Ingestuurd door Linda Baan

Yvette is een echte doorzetter. Waar anderen allang de handdoek in de ring zouden hebben gegooid gaat zij gewoon door. Voor ons heeft ze een prachtige reis naar Mexico geregeld. Heel handig als je een druk gezin hebt met werkende ouders!