Veiligheid zakelijke klant

11 December 2018

Is er iets belangrijker dan het welzijn van de reiziger?
Wetgeving rondom aansprakelijkheid voor nalatigheid van zorgplicht, gekoppeld aan de groeiende wereldwijde dreiging, betekent dat bedrijven stevige procedures moeten hebben om risico’s voor reizigers te beperken. Dit staat altijd hoog op de agenda bij Travel Counsellors.
Bij alle zakenreisconferenties afgelopen jaar, voerde één onderwerp de boventoon: hoe je het risico voor reizigers vermindert. Dat is geen verrassing als je bedenkt dat zelfs traditioneel lage risicolanden nu ineens op scherp staan als resultaat van terrorisme. Het betekent dat een zakenreiziger die naar een belangrijk Europees land reist of een binnenlandse trip maakt net zo kwetsbaar is als een oliewerker in Nigeria. Terroristische aanslagen zijn geen ‘ver van ons bed’-show meer.
Reismanagementbedrijven moeten weten waar reizigers verblijven, ze moeten met hen kunnen communiceren en een reis aanpassen als dat nodig is. Bij Travel Counsellors kun je ervan op aan dat zij de toegewijde ondersteuning en tools krijgt die het voor hen mogelijk maken om dit te doen, én meer…

Hier zijn 3 manieren die verzekeren dat jij als klant van Travel Counsellors de best mogelijke zorg ontvangt…

Een 24/7, wereldwijd Duty Office
Ons interne Duty Office is cruciaal voor de zorg van (zaken)klanten en is toegewijd aan het volgen van de reiziger en zijn of haar welzijn. Het team op ons hoofdkantoor in Manchester monitort continu wereldwijde events en voorziet de Travel Counsellor van real-time informatie, reisnieuws en potentiële reisverstoringen. Het team kan reizigers die risico lopen lokaliseren en ondersteunt Travel Counsellors met noodgevallen en past boekingen aan, om te verzekeren dat elke (zaken)klant gemakkelijk en weer veilig thuiskomt.

myTC app
De lancering van ‘myTC’ - onze eerste app voor klanten – in 2016 versterkt ons basisprincipe van klantenservice. (Zaken)reizigers hebben met de app direct toegang tot reisinformatie, planningen en reisdocumenten. Maar ook het aanbieden van continu contact met de Travel Counsellor straalt uit dat wij de focus hebben op het zo persoonlijk mogelijk maken van de klantervaring. Het gebruik van de allerbeste technologie in combinatie met een zorgzaam hart, maakt dat wij klant en Travel Counsellor verbinden om de (zaken)reiziger te verzekeren dat er altijd voor ze gezorgd wordt, waar ter wereld ze ook zijn.

Onze investering in Gezondheid & Veiligheid
Wij zijn vastbesloten om stevig te investeren in Gezondheid & Veiligheid. Zo hebben we een nieuwe wereldwijde G&V-leider – Duncan Macleay – en lanceerden we nieuw software die ons in staat stelt om het risico van producten en services die aan (zaken)reizigers worden aangeboden te beoordelen en te verkleinen.

Vraag je persoonlijke Travel Counsellor om meer informatie.

Deel dit:


Travel Counsellors helpt dagelijks tientallen mensen met het creëren van reiservaringen om nooit te vergeten. Welke bestemming u ook in gedachten heeft, uw Travel Counsellor denkt graag met u mee.
Vind uw Travel Counsellor
Terug Naar Boven