Gevestigd in Partij - Wittem

Chris Hendriks

Leuk je te ontmoeten!

Welkom op mijn persoonlijke Travel Counsellors site. Mijn naam is Chris Hendriks en met trots mag ik mij een van de jongste Travel Counsellors wereldwijd noemen. Tevens ben ik een GOLD Travel Counsellor. Een select groepje Travel Counsellors mag deze titel dragen. Dit houdt in dat je bij de beste Travel Counsellors wereldwijd hoort. De gold status wordt twee keer per jaar gemeten om het niveau hoog te houden. Na diverse studies in het Toerisme en de nodige werkervaring heb ik in December 2007 de stap gezet om voor mezelf te beginnen via Travel Counsellors.

Ik heb me aangesloten bij Travel Counsellors omdat ik van mening ben dat persoonlijke service in de thuissituatie de basis is om uw vakantie uit te zoeken en te boeken. Travel Counsellors is een snelgroeiend Engels bedrijf dat in Nederland vandaag de dag sinds de oprichting in 2005 al meer dan 150 Travel Counsellors telt. Doordat Travel Counsellors Nederland aangesloten is bij het ANVR en SGR kunnen vrijwel alle Nederlandse touroperators tegen scherpe prijzen geboekt worden. Daarbij kunnen ook de Belgische en Duitse touroperators geboekt worden. Een reis die u bij mij boekt is niet duurder dan bij andere reisbureaus maar wel beter in persoonlijke service. Naast de pakketreizen boek ik voor u; vliegtickets, hotels, transfers, theatertickets, wintersport, rondreizen, huwelijksreizen en alle andere denkbare combinaties over de gehele wereld.

Zelf heb ik veel reiservaring en kan u dan ook over veel bestemmingen eigen ervaringen vertellen. Van Canada tot Thailand, van Brussel tot Istanbul en van Noorwegen tot Zuid-Afrika, als u er heen wil is het voor mij de uitdaging om u daar te krijgen. Als verzekeringsagent van Allianz Global Assistance kan ik u adviseren over reis en annuleringsverzekeringen en ze meteen voor u afsluiten. Als Travel Counsellor voor de regio Heuvelland bent u bij mij aan het juiste adres voor regionale vertrekken uit Maastricht, Eindhoven, Luik, Brussel, Düsseldorf en Keulen. En ook voor last minute vertrekken kan ik u van dienst zijn met voldoende aanbod.

Twijfel niet en neem contact met mij op voor een persoonlijk reisadvies. Indien gewenst kom ik vrijblijvend bij u thuis wanneer het u uitkomt.

Ik hoop u snel te mogen ontmoeten, want reizen is een onderdeel van mijn leven.

Persoonlijke Travel Counsellor
Chris Hendriks
Kantoor: Valkenburgerstraat 3 B / 6325 BK / Berg en Terblijt
Kantoor: Van Cosselaerstraat 50 / 6286 AT / Partij - Wittem
043-3114855 / 06-53226851
chris@travelcounsellors.nl

signature

Neem contact met mij op

Als je persoonlijke Travel Counsellor help ik je graag met het vinden van de perfecte vakantie. Neem contact met mij op om je reiswensen en ideeën kenbaar te maken. Ik hoor graag van je!

Volg mij op social media

Reisblogs

Ik heb een grote passie voor reizen. Lees mijn reisblogs en laat je inspireren.

Bijzonder Israël

23 August 2011

Donderdag 16-06 ga ik naar de luchthaven Schiphol voor mijn 5 daagse studiereis naar Israel. In de vroege ochtend meld ik me bij de check in van de luchtvaartmaatschappij El Al. Uiteindelijk na een goede vlucht land ik met mij collega's op de moderne luchthaven van Tel Aviv. Na een korte transfer kom ik aan in hotel Savoy waar ik de komende periode zal verblijven. Wat me meteen opvalt is hoe modern en hip Tel Aviv is. Schitterende boulevard, strand en diverse terrasjes en winkeltjes. Na een drankje en een douche worden we als groep opgehaald om te gaan dineren een leuk restaurantje in de buurt. Vrijdag 17-06: Na het ontbijt worden we opgehaald om aan het programma te beginnen. De bus zet koers richting Jeruzalem en ik breng een bezoek aan het indrukwekkende Holocoast Memorial. Hier wordt je weer geconfronteerd met de gruwelijkheden die zich hebben afgespeeld. Het complex is modern en heeft goede voorzieningen. Na het bezoek rijden we door om de Knesset te bekijken. De knesset is het parament gebouw van Israel. Vervolgens bezoek ik het oude Jeruzalem en eerst eten we gezamenlijk een typisch Israëlisch gerecht, de Falafel. Zo een hapje en drankje doet je goed in de hitte van Israel. Een tour door de stad volgt en uiteindelijk komen we uit bij de Klaagmuur. Bij de Klaagmuur zijn mannen en vrouwen afzonderlijk aan het bidden en duwen ze briefjes is de muur met wensen, klachten en verzoeken. Het is indrukwekkend en zeker als je nagaat wat er voor een geschiedenis hier heeft afgespeeld. Via de Arab Bazaar komen we weer bij de bus uit die ons naar het American Colony Hotel brengt waar we een inspectie van het hotel gaan doen en een rustmoment hebben. In de avond gaan we stappen in Tel Aviv. Zaterdag 18-06: Na een korte nacht checken we uit. De bus gaat ons naar de Dode Zee brengen en onderweg bezoeken we Massada. Massada was vroeg een stad boven op de top van een berg die werd geleid door koning Herodes. Met een gondel gaan we naar boven en vanaf daar heb je een prachtig uitzicht over de rotsformaties, woestijn, de Dode Zee en Jordanië. Na een bezoek van een 2 uurtjes gaan we verder naar de Dode Zee. In het Crowne Plaza hotel staat een lunch op ons te wachten en aansluitend mogen we even relaxe aan het zwembad en de Dode Zee betreden. Het is een raar idee aangezien ik echt bleef drijven in de Dode Zee. Door het hoge zoutgehalte kun je niet zinken en het is ook nog eens goed voor je lichaam. Na een middag aan de Dode Zee wisselen we onze bus in tegen 2 jeeps om een jeepsafari te gaan maken in de woestijn. Ik kan niks anders zeggen dan prachtig, stoer en indrukwekkend. Aansluitend gaan we naar een tentenkamp in de woestijn waar de barbecue klaar staat en waar we de nacht zullen doorbrengen. Dit laatste is een aparte ervaring zonder sanitaire voorzingen en stromend water. Zondag 19-06: Na een nacht in de woestijn waarbij ik niet heel goed heb geslapen wordt het ontbijt voor ons klaargemaakt. Na het ontbijt komt de bus ons weer halen en zetten we koers richting Tel Aviv. Vandaag slapen we weer in een hotel en na een nacht in de woestijn kan ik je zeggen dat het heerlijk is om een douche en bed te hebben. De rest van de dag hebben we vrij en ik besluit samen met een collega lekker op het strand te gaan liggen om te genieten van de zon, zee en mooi stranden die Tel Aviv rijk is. Na onze heerlijke middag maken we ons op om te gaan eten met de groep. Na het heerlijke eten op de boulevard gaan we nog wat drinken en vroeg slapen. Maandag 20-06: Vandaag vliegen we weer naar huis maar niet voordat we enkele belangrijke punten in Tel Aviv hebben bezocht. Het Rabin Square is daar een van. Aansluitend gaan we Old Jaffa bezoeken. Voor we naar de luchthaven gaan lunchen we in een van de bekenste zaken van de regio, Dr. Shakshuka. Na de lunch op weg naar de luchthaven voor onze vlucht naar Amsterdam met El Al Airlines. Ik kijk terug op een onvergetelijke reis door dit bijzondere land. Totaal geen onveilig gevoel gehad en alleen maar mooie herinneringen. Wilt U meer informatie over deze of andere reizen dan weet U mij te vinden. Uw Persoonlijke Travel Counsellor Chris Hendriks chris@travelcounsellors.nl

Cruise door de Caribbean

16 March 2010

Het is 15 oktober 2009 ik ga samen met mijn vriendin op weg naar de luchthaven van Düsseldorf. Vandaag vlieg ik met een Airbus A340-300 van Lufthansa nonstop naar Miami. Na een vlucht van ongeveer 10 uur landen we op de luchthaven van Miami. We zullen 2 nachten in het Riu Florida Beach hotel verblijven voordat we vanuit Miami een cruise door het Caribische gebied gaan maken. Tijdens ons bezoek aan Miami bezoeken we de Everglades, The Florida Keys en natuurlijk de hippe stad Miami met zijn Ocean Drive, haar clubs, restaurants en bekende Art Deco. De grote dag breekt aan 17 oktober checken we uit en gaan op weg naar de haven van Miami. Van afstand zien we al 3 grote cruiseschepen liggen te wachten op hun nieuwe gasten. Ons schip draagt de naam Liberty of The Seas en behoort tot de Royal Caribbean rederij. Het schip was tijdens onze cruise het grootste cruiseschip ter wereld maar deze is nu overgenomen door het de nieuwe Oasis of The Seas ook van Royal Caribbean. The Liberty of The Seas kan in totaal 4300 passagiers vervoeren en 1500 man personeel. Ze is 340 meter lang en 18 deks hoog. Ik was onder de indruk van de grootte van dit schip en was eigenlijk meteen verkocht terwijl ik nog niet aan boord was geweest. Kim en ik hadden een luxe buitenhut met balkon gereserveerd en die was ruim, comfortabel en luxe ingericht, hier kon ik het wel 8 dagen volhouden. Het schip zelf is gewoon prachtig, ik viel van de ene verbazing in de andere. Het eten fantastisch, de crew geweldig en de faciliteiten te gek. Schaatsen, surfen, golfen, bioscoop, klimmen en zoveel meer. Via www.tvheuvelland.nl/traveltv kunnen jullie een video verslag bekijken in 2 delen van deze cruise. Tijdens onze 8 daagse cruise zullen we in het totaal 2 volle dagen op zee zijn, 4 dagen een eiland bezoeken en de overige dagen in Miami zijn. Vanuit Miami vertrekken we voor onze 1e nacht aan boord. Na een heerlijke nacht en een goed ontbijt zoeken we een plaatsje op het dek om lekker te zonnen en te genieten van het schip. Het eerste eiland dat we aandoen op maandag 19 oktober is Haïti. We leggen voor de kust van Labadee aan en worden met kleine boter aan wal gebracht. Labadee is een stuk van Haïti dat eigendom is van Royal Caribbean. Men heeft dit ontwikkeld tot cruise bestemming en de mooie stranden en groene omgeving in tact gelaten. Vandaag doen we Jamaica aan, ik heb op de boot een jeep safari door het binnenland geboekt, op deze manier zie je veel cultuur van het mooie eiland met hun aardige bevolking. Na een frisse fruit lunch gaan we naar de Dunn’s River Falls. Dit zijn watervallen die uitmonden in zee, we hebben ze vanuit de zee naar boven beklommen en dat duurde ongeveer 50 minuten. Na Jamaica gaan we vandaag naar de Cayman Eilanden, deze eilanden groep ligt tussen Jamaica en Mexico in en staat bekend om zijn belastingvrij shoppen. Na aankomst in de haven lopen we door George Town, de hoofdstad. Het eiland is vol met leuke gezellige straatjes en winkeltjes. De Cayman Eilanden zijn prachtig qua stranden en zee echt eilanden om lekker te niksen want cultuur is er niet veel. In de avond hebben we gereserveerd in een van de a la Carte restaurants van het schip een steakhouse waar we met een schitterend uitzicht heerlijk hebben gegeten. Mexico is onze laatste bestemming we komen aan wal in Conzumel een eiland voor de kust. Ik was nooit in Mexico geweest maar het typerende beeld van een bandje met sombrero’s is correct, ze stonden ons al op de wachten bij het schip. Vandaag zochten we een taxi die ons naar een mooi strand kon brengen en dat lukte, we kwamen terecht op een klein, intiem en gezellig Mexicaans strandje waar we de rest van de dag hebben doorgebracht. Na Mexico wacht nog 1 laatste dag aan boord van het fantastische schip. Een cruise kan ik echt iedereen aanraden, de combinatie is gewoon geweldig. Het is luxe met heerlijk eten, vriendelijke mensen en mooie vergezichten vanaf het land en het schip. Nu we weer in Miami zijn gaan we naar het vliegveld om aansluitend in de avond naar Düsseldorf te vliegen waar we op zondag weer aankomen. Mocht u ooit een cruise willen maken dan kan ik U zeker helpen. U kunt mij bereiken via www.travelcounsellors.nl/chris Tot snel, Chris Hendriks

Wroclaw de stad aan de Oder

03 September 2009

Op maandag 27 Juli ga ik met 3 medereizigers op weg naar de Belgische luchthaven Charleroi. Deze luchthaven ligt op ongeveer 60 minuten rijden van Berg en Terblijt en is het domein van Ryanair. Ik vlieg dan ook met Ryanair naar de Poolse stad Wroclaw voor een 3 daagse stedenreis. Ik had thuis al de incheck gedaan en hoefde alleen mijn koffer af te geven bij de balie, wat zo makkelijk moest zijn, bleek toch een heel gedoe bij Ryanair. Eenmaal bij de gate aangekomen gingen we al snel instappen en vlogen we binnen 1,5 uur naar Wroclaw. Wroclaw (Duits: Breslau) is een stad in het zuidwesten van het huidige territorium van Polen, gelegen aan de rivier de Oder. Het karakter van de stad is vooral bepaald door het verloop van zijn zeer grillige naoorlogse geschiedenis. Wroclaw is de belangrijkste historische stad van Silezië en de hoofdstad van het woiwodschap Neder-Silezië. Wroclaw telt ongeveer 639.800 inwoners, waarmee het de vierde stad van Polen is. Het centrum heeft Duitse, Oostenrijkse en Russische invloeden. Na de landing in Wroclaw haal ik mijn huurauto op die ik voor deze 3 dagen heb gehuurd, op deze manier ga ik ook de omgeving van Wroclaw verkennen. Ik heb gekozen om 2 nachten in het Sofitel Wroclaw City te slapen, een luxe 5 sterren hotel direct aan het grote plein van het centrum. Het hotel is heel modern en de kamers zijn fantastisch, hier waren de bedden zo goed dat ik bijna niet meer wakker werd. Na een heerlijk ontbijt op dinsdag 28 Juli besluit ik de stad te gaan verkennen. Aan de hand van een plattegrond kwam ik al snel op een mooi plein uit ook wel Rynek genoemd. Heel veel gezellige restaurantjes, winkels en bezienswaardigheden waaronder het Raadhuis en de Magdalenenkerk. Ik vond het een hele moderne stad en winkels zoals H&M waren er gewoon te vinden. Eten in Wroclaw was zoals overal in Polen erg goedkoop, een aanrader is de Poolse keten Sphinx. Na het middagmaal gaan we richting de Oder om een boottocht te maken over deze rivier. Tijdens ons bezoek aan Wroclaw had met op het plein in het centrum een openluchtbioscoop gemaakt waar elke avond internationale films werden vertoond, elke avond was het er stampen vol en veel gezelligheid. Het is woensdag en een heerlijke nacht was het geweest, vanavond vloog ik naar huis maar eerst ging ik het Poolse binnenland met de auto verkennen. Ik had mijn plan al uitgestippeld en wilde graag een groot kastelencomplex genaamd Ksiaz bezoeken. Dit grote complex ligt op 1 uur rijden van Wroclaw en is zeker de moeite waard. Een schitterend bosrijk gebied ligt om het kasteel, dit is tevens heel erg geschikt om heerlijk te wandelen. Het kasteel zelf is erg groot en we bezoeken de diverse vertrekken, kamers en kelders. Op het hoogste terras heb je een mooi uitzicht over de vallei. Het bezoek aan het kasteel sluit ik af met een heerlijk Poolse lunch bestaande uit gegrilde Poolse worst, brood en veel mosterd. Ik rijd uiteindelijk via een grote binnenlandse omweg terug naar Wroclaw, onderweg stop ik bij diverse kerken, pleinen en riviertjes. Vlak bij de luchthaven ligt een hypermoderne en grote winkel boulevard waar ik nog stop om wat te eten en te winkelen. Op de luchthaven verloopt het erg soepel en om 23:00 land ik weer veilig in Charleroi. Kortom, wil je eens totaal iets anders en ook nog betaalbaar dan is Polen zeker aan te raden, na Warschau en Wroclaw zal Krakau mijn volgende Poolse stad zijn. Heeft U interesse voor een bezoek aan deze of andere steden neem dan gerust contact met me op. Tot snel, Chris Hendriks

Studiereis Turkse Riviera.

13 March 2009

Samen met 15 andere Travel Counsellors verzamelen we al vroeg op Schiphol voor de vlucht van 05:00 uur naar Antalya. Voor mij een speciale vlucht want ik vier mijn 25e keer naar het mooie Turkije. We vliegen vandaag met een Boeing 737-800 van Transavia. Het vliegtuig heeft van die nieuwe winglets welke ervoor zorgen dat er minder brandstof wordt verbruikt. Na de paspoort en veiligheidscontrole lopen we naar de gate op de D-pier. Na 3,5 uur zet de piloot de daling in en we landen op de luchthaven van Antalya. Transavia wordt afgehandeld in terminal 1, dit is de oudere terminal van Antalya Airport. De meeste Turkse luchtvaartmaatschappijen komen aan in terminal 2, deze is in 2005 geopend. Buiten staat de lokale agent van onze Touroperator Corendon ons al op te wachten. We zetten koers richting Side dat op ruim 1 uur rijden van Antalya ligt. Side is een bekende badplaats en bestaat uit diverse kleine centrums zoals Colakli, Kumkoy, Evreski en Manavgat. Side zelf is een mooie plaats met een leuk karakteristiek centrum. In Side bezoeken we diverse hotels waaronder Side West Resort 5* - Golden Coast Resort 5* - Golden Beach vakantiedorp en Grand Seker 4* waar we tevens ook lunchen. Aansluitend aan de hotel bezoeken gaan we richting Belek een badplaats die bekend staat om zijn luxe resorts, mooie golfbanen en een schitterende groen omgeving. Vanavond zullen we eten en slapen in het nieuwe Cornelia Diamond Resort dat pas in 2008 haar deuren heeft geopend. Dit hotel is ultra luxe en echt mijn persoonlijke stijl, moderne architectuur en een strakke maar gezellige inrichting. Na een bezoek aan het Spa Center hebben we heerlijk gegeten en ook super geslapen. Na een goed ontbijt gaan we op weg naar de golfbaan, we krijgen een korte cursus op de nieuwe Carya golf club. Hier maken we kennis met diverse slagen en termen van de golfsport. Vandaag bezoeken we ook nog diverse hotel waaronder het Kaya Belek 5* - Kempinski The Dome 5*. In de namiddag gaan we met de bus op weg naar Kemer. De weg naar Kemer is grandioos langs de Middellanse zee en door de bergen. We brengen een bezoek aan het centrum van Kemer met de gezellige haven en de vele toeristische winkeltjes en het city hotel Meder Resort 5*. Vanavond slapen we in het plaatsje Kiris vlak bij Kemer. Hotel Limak Limra is een 5* hotel en is onderdeel van de welbekende Limak Hotelketen. Als ik in Turkije ben ga ik altijd naar de Turkse kapper dus ook nu heb ik dit weer gedaan. Lekker laten wassen, knippen en masseren gewoonweg heerlijk. Dat doet je goed na zo’n lange dag en ik kan je vertellen je slaapt er beter van. Vanuit Kemer gaan we naar Finike rijden, deze plaats is 1,5 uur rijden en staat bekend om de sinaasappelplantages. Deze regio heeft veel meer te bieden, we bezoeken Myra de geboorteplaats van St. Nicolaas met zijn bijbehorende kerk. We zien de bekende grotwoningen en het grote Romeinse theater. Vlak bij ligt ook de verzonken stad Kekova waar je een boottocht kunt maken. Na een geslaagde lunch zetten we koers naar mijn favoriete badplaats in Turkije namelijk Antalya met zijn hotelstrook Lara/Kundu. Deze hotelwijk is gewoon super aangezien de hotels nieuw zijn en van hele goede kwaliteit. Hier liggen hotels zoals het Limak Lara 5* - Royal Wings 5* - Miracle Resort 5* - Kervansaray 5* - Concorde Resort 5* - Fame Residence Lara 5* en ga zo nog maar even door. Wij slapen in het misschien wel bekendste hotel aan deze strook het Titanic Beach Resort Hotel 5*. Ik was al 3 keer eerder in dit hotel geweest maar het blijft een van mijn favorieten. Na een heerlijk Turks diner bij een restaurant in de stad Antalya is de laatste avond alweer aangebroken we drinken gezamenlijk nog iets aan de bar van het Titanic Hotel en vervolgens gaan we slapen want dinsdagochtend vliegen we terug naar Amsterdam. Ook op de laatste dag verloopt als soepel, de vlucht gaat optijd en ook de aansluitende trein naar Maastricht. Al met al een hele leuke, gezellige en leerzame studiereis naar Turkije zit er alweer op. Door mijn ervaring met Turkije kan ik u perfect adviseren bij uw vakantieplannen. Ik ben 25 maal in Turkije geweest en heb natuurlijk veel meer hotels gezien dan in mijn reisverslag staan genoemd. Mocht u meer informatie wensen over hotels of Turkije dan kunt u contact met mij opnemen. Op naar Turkije.

Florida The Sunshine State of The USA

17 September 2008

Het is 16 april 2008 ik vertrek samen met mijn vriendin Kim naar Brussels Airport. Eenmaal aangekomen gaan we naar de incheck balie van United Airlines, hier krijgen we onze instapkaart voor de vlucht van Brussel naar Orlando met een overstap in Washington DC. Snel door de veiligheidscontrole en daar staat onze Boeing 777 van United al op ons te wachten, het duurt niet lang of we kunnen al instappen in dit mooie toestel. In de lucht vliegt de tijd letterlijk voorbij, doordat iedere passagier een eigen tv schermpje heeft kun je allerlei activiteiten en films bekijken. Na een lange dag vliegen zet de piloot het vliegtuig uiteindelijk aan de grond in Orlando. Na de koffers te hebben opgehaald ga ik naar de balie van het autoverhuurbedrijf hier wordt ik vlot geholpen zodat we de auto kunnen gaan opzoeken. In Florida schijnt vaak de zon dus vandaar dat we een mooie cabriolet hebben gehuurd. Daar stond hij zilver was de kleur en rijden deed hij perfect. Via de routebeschrijving gingen we onze privé-villa met privé-zwembad opzoeken, op ongeveer 50 minuten van het vliegveld in de plaats Southern Dunes. Voor mezelf was het de 4e keer Florida en weer is het verblijf in een privé-villa een must en zeker aan te raden. In de omgeving van Orlando is genoeg te beleven, we hebben dan ook vrijwel elke dag van de vakantie iets gedaan. Om te beginnen zijn we met de auto een bezoek gaan brengen aan Oldtown. Dit stadje is een leuk opgezet oud Texas stadje met winkeltjes, eettentjes en een soort van traditionele Amerikaanse Kermis. Je vindt er oude auto’s, saloons en stier-rijden, echt Amerikaans en leuk om te beleven, ook in de avonduren krijg je hier de tijd wel om. Een bezoek aan een van de vele pretparken kan natuurlijk niet ontbreken als je in Florida op vakantie bent. Ik heb 3 dagen parken bezocht. Aangezien ik de Disney parken al bezocht heb ben ik dit jaar naar Sea World geweest. Dit park is een van de bekendste parken in de regio. Dolfijnen, orka’s en vele andere zeedieren kun je hier bewonderen in diverse shows. Naast deze dieren zijn er ook spectaculaire attracties. Naast Sea World hebben we Bush Gardens in Tampa Bay bezocht, een waar paradijs voor achtbaanliefhebbers. Bush Gardens is schitterend qua opzet, natuur en de veelzijdigheid aan attracties voor zowel jong als oud. Eigenlijk is het een groot dierenparadijs waarbij je langs dieren komt van elke soort als je in de rij staat te wachten voor de attracties. Omdat we een combiticket hadden gekocht waarbij we onbeperkt toegang hadden tot deze 2 parken konden we ook kennis maken met het nieuwe waterpark van Sea World genaamd Aquatica. Door het aangename klimaat is het goed vertoeven in een waterpark met stranden, glijbanen en wildwaterbanen; een heerlijke manier om uit te rusten en van de zon te genieten. In de avond als we terug kwamen van de diverse parken of andere activiteiten konden we ontspannen in de villa. Erna was het tijd om lekker erop uit te gaan, douche, omkleden het dak van de cabrio af en richting Kissimmee. Lekker eten in een van de leuke restaurantjes of naar een van de vele diner shows gaan zoals wij ook hebben gedaan. We kozen voor Medievel Times, tijdens de diner show streden ridders om prinsessen en was het eten om te smullen. Uiteindelijk na bijna 2 weken is het tijd om voor de 4e keer afscheid te nemen van The Sunshine State of Amerika. De villa wordt verlaten, de auto ingeleverd en de vlucht naar Brussel begint weer. Het was een top reis en zeker waard voor een 5e keer. Kortom in Florida is er voor iedereen iets te beleven, heeft U eventueel interesse om een bezoek te brengen aan deze regio aarzel dan niet om mij te contacteren voor meer informatie, foto’s en eigen verhalen.