Gevestigd in Alkmaar

Suzanne Nagtegaal

Leuk je te ontmoeten!

"De reisbranche is mijn passie, ontzorgen mijn missie"

In 2014 nam ik de stap als Travel Counsellor aan de slag te gaan na jarenlange ervaring in de reisbranche te hebben opgedaan.
De beste beslissing die ik in mijn carrière ooit heb genomen.
In de afgelopen jaren heb ik een mooie gedegen onderneming opgebouwd waar ik ontzettend trots op ben.
Iedere dag werk ik met veel enthousiasme en passie en voel ik me bevoorrecht om jouw vakantie tot in detail te regelen.
Ik luister naar jouw wensen en vertaal deze naar de perfecte reis en een blijvende herinnering!

Vanaf nu laat je het denk- en puzzelwerk dus gewoon aan mij over. Geen bestemming is mij te gek, van een vakantie in eigen land tot ver over onze grenzen. Stedentrips of een actieve vakantie, wintersport en winterzon, individuele- of groepsreizen, cruises, huwelijksreizen, ik regel het voor jou.
Uiteraard kan ik ook op zakelijk gebied alles voor je regelen; vluchten, transfers, verblijf en excursies zodat jij je kostbare tijd aan andere zaken kunt besteden.
Ook heb ik ruime ervaring met het organiseren van grote groepsreizen, zo verzorgde ik ooit een te gekke reis naar Italië waarbij 100 man kon racen bij Ferrari, iets wat ze daar ook niet eerder hadden meegemaakt. Dat geeft dan echt een kick!

De voordelen voor jou kort op een rij:

* je reis bespreken op een tijdstip dat jou het beste uitkomt
* persoonlijke service, voor, tijdens en na de reis
* altijd bereikbaar per telefoon, mail of indien gewenst op afspraak bij je thuis of op kantoor
* een eerlijke prijs
* financiële zekerheid
* aangesloten bij ANVR, SGR, IATA en calamiteitenfonds

Een van de mooiste complimenten die ik ontving was een nieuwe klant die aangaf ook een "eigen Suus" te willen voor het regelen van hun reizen aangezien diverse klanten mijn naam hadden doorgegeven.
Reisplannen? Dan word ik ook graag "jouw Suus" voor al jouw reizen!

signature

Neem contact met mij op

Als je persoonlijke Travel Counsellor help ik je graag met het vinden van de perfecte vakantie. Neem contact met mij op om je reiswensen en ideeën kenbaar te maken. Ik hoor graag van je!

Volg mij op social media

Reisblogs

Ik heb een grote passie voor reizen. Lees mijn reisblogs en laat je inspireren.

Wintervakantie Zweden

02 December 2014

Velen van ons vertrekken in de winter massaal naar Oostenrijk en Frankrijk om de latten onder te binden en te genieten van de wintersport. Maar er zijn zoveel meer mooie wintersportbestemmingen. De afgelopen 4 jaar ben ik met mijn gezin in Zweden geweest. De reis begint al in Kiel, waar we inschepen voor de overtocht naar Goteborg. Voor de kinderen iedere keer weer een belevenis. De volgende morgen komen we uitgerust aan, en rijden we in ca. 5 uur naar ons vakantie adres: Safsen in Fredriksberg. Een park met typisch Zweedse stuga's, wij hebben er een met sauna, heerlijk na een koude winterdag. Het park biedt prachtig uitzicht op het lager gelegen meer, wat 's avonds is verlicht. Het skigebied ligt vlakbij en is klein, maar biedt voldoende uitdaging voor de kinderen. Alle pistes eindigen onderaan bij hetzelfde punt, verdwalen is niet mogelijk. Eten kan in het restaurant, of in een van de tipi's onderaan de piste, waar een grill staat zodat je ook zelf je eten kunt klaarmaken en opwarmen, een gezellig sfeertje. De kinderen kunnen iedere dag en zelfs 's avonds sleeën op de verlichte sleehelling, en ook kindersneeuwscooters zijn voorhanden. Wie kan er als kind zeggen zelf te hebben gesneeuwscootered? Ik ga in de vakantie mee met een gids te paard door de prachtige bossen, en mijn man gaat minimaal 1 keer mee sneeuwscooteren over de bevroren meren. Vlakbij het park bevindt zich een oud klooster met hottubs in de tuin, die we ook een keer reserveren, heerlijk met een drankje erbij en bevoren haren van de kou genieten van de heerlijke warmte, fijn met ons eigen gezin bij elkaar. Wat is dat genieten! Terug nemen we de overtocht vanuit Oslo naar Kiel, dit schip beidt behoorlijk wat vertier; een prachtig binnenbad aan boord, een winkelstraat en vele restaurantjes. Ook een wervelende theatershow ontbreekt niet. Uit en thuis zijn we 10 dagen weg, 2 nachten totaal aan boord, en 7 nachten ter plaatse. Ieder jaar weer een vakantie om nooit te vergeten!

Mijn klantenervaringen

Ingestuurd door Anet van der Kroon

Suzanne krijgt van ons zeker weten een 10!! Een vraag wordt altijd meteen beantwoordt. Ze helpt ons goed met de voorbereiding van onze reis en het boeken van excursies.Suzanne is heel erg vriendelijk en attent. Ze denkt goed met onze wensen mee,Wij zijn heel blij dat we onze reizen via Suzanne boeken, we gaan altijd met een goed gevoel op vakantie.Groetjes Anet

Ingestuurd door Dionne Linskens

Geweldig blij met haar kennis en accuraatheid; alles altijd op en top geregeld!

Ingestuurd door W van der Zee

Wat krijgen wij altijd een goede service en een op onze wensen afgestemd plan! Veel is mogelijk en alles is bespreekbaar. Wij hoeven niet meer anders!

Ingestuurd door Claudia Beemsterboer

Altijd attent en begripvol, netjes, goed geregeld.

Ingestuurd door Denise Kranenburg

We zijn heel hartelijk geholpen en er werd goed geluisterd naar onze wensen, tevens kregen we ook veel info van de consulente.

Ingestuurd door Johanna Hopman

Vriendelijk, dienstverlenend, meedenkend en behulpzaam.

Ingestuurd door Erik Roosloot

Wij laten Suzanne al 4 jaar onze reizen verzorgen tot volle tevredenheid. Ook hebben wij Suzanne al andere clienten gegeven en zijn ook zeer tevreden over haar service. Voor de toekomst zullen wij nog regelmatig gebruik van haar maken. Vriendelijk Groetend Erik Roosloot

Ingestuurd door Maresa Jacobse

Alleen maar positieve ervaringen, dus top!

Ingestuurd door Margreet Mulder

Wij vinden het advies van Suzanne een toegevoegde waarde. We zijn uitstekend in staat om zelfstandig een reis te boeken maar door haar advies hebben we een reis kunnen boeken die meer aan onze wensen tegemoet komt.

Ingestuurd door Thea Bronk

Ze inventariseert goed wat de klant wil en houdt rekening met het budget. Zelfs In haar eigen vakantie bereikbaar voor mensen die er ook even tussenuit willen. Super service!

Ingestuurd door Jessica Vroegop

Wij zijn zeer tevreden over de service die Suzanne heeft verleend bij het boeken van een stedentrip naar New York. Zij heeft ons, rekening houdend met onze wensen en het aangegeven budget, binnen een korte periode diverse leuke opties voorgelegd. Uit een van deze opties hebben wij een keuze gemaakt en geboekt. Daarnaast heeft zij nog een aantal suggesties gedaan waar wij zelf niet aan hadden gedacht en die wij hebben opgevolgd.

Ingestuurd door Rob Vredevoort

Het is echt ongelooflijk hoeveel energie en met geduld Suzanne voor ons de juiste vakantie bestemming heeft gezocht en gevonden! Wij vinden Suzanne echt een topper!!! Suzanne bedankt, de volgende keer maken we graag weer gebruik van jouw diensten.